{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Svømning med mundkurv + 2 m line? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jeg andre der har nogle gode ideer til svømning med vovserne uden at bryde loven?
Vores hunde har endnu ikke prøvet at svømme med mundkurv, men mon ikke det kan læres hvis vi går stille frem.
Det er mere den korte line jeg tænker på. Her i sommer er det selvfølgelig en mulighed, selv at hoppe med i vandet hvis man kan finde et sted der er egnet til det (det gjorde jeg tit med Niño på stranden hvor vi boede før), men det er der ikke så gode muligheder for hvor vi bor nu. Man kan selvfølgelig også gå langs breden med snoren men det er heller ikke lige til ved de søer vi bpr i nærheden af.
Vores hunde elsker at svømme, og den glæde vil jeg gerne fortsat give dem, også da Loca har løse hofter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svømning med mundkurv + 2 m line?
  • #1   21. jul 2010 Har også en meget aktiv strand svømmer så har tænkt på det samme som dig. Ved at der er flere folk som bruger waders når de svømmer med deres hunde eller waterwalker dem.

  • #2   21. jul 2010 Ok, så får man jo også selv lidt motion af at gå frem og tilbage i vandet, men det kræver så bare man finder et sted hvor man kan gå og bunde.

  • #4   21. jul 2010 Mette: Ja jeg har også tænkt på den løsning og det kan da også være jeg vælger den fremgangsmåde. Der hvor jeg har plejet at lade vores hunde svømme er et sted hvor der stort set ikke kommer andre, og jeg har aldrig haft problemer mens de stadig kunne svømme uden line. Når der kom folk i kajak eller lign. så kaldte jeg bare hundene op til mig.
    Der skal bare nok findes nogen mennesker som alligevel ville kunne finde på at brokke sig over den for lange line, men det er bestemt en mulighed jeg ville kunne finde på at benytte.


  • #6   21. jul 2010 Jeg ville nok putte en lang line på.. tror ikke nogen får ondt i måsen af det..

    Mine er allerede nu i lange liner,da de helst ikke skulle drukne andre end mig smiley


  • #9   23. jul 2010 vi svømmer stadig selvom det ulovligt men vi har fundet en kanon øde strand hvor der ikk er nogen og jeg ved det ulovligt men kan få lov og svømme uden snor og mk kan han har dog stadigvæk sin sele på.. og vi er i vandet sammen med ham han er snaert 7 år og væn til bade fra han var hvalp af så det vil jeg ikk forbyfe ham ..... men er der ander kommer han self ikk i vandet... så går vi langt væk for ingen skal få ondt i bagdelen

  • #10   31. jul 2010 Jeg har været ude med Basse med kurven på...

    Der var ingen problemer med den.
    Men jeg vil råde til at man tager hjem lige bagefter, da den ikke er overdrevet rar når den er våd og smurt ind i sand..

    Og jeg ville heller ikke tøve med at bruge en lang line på hunden..

    Når jeg går sent om aftenen, eller ude på landet bruger jeg også flex, så hun kan få lov at bevæge sig lidt!..


Kommentér på:
Svømning med mundkurv + 2 m line?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce