HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.573
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

KVALITETSFODER ??? KVALITETSFODER ???

Min hund for pro-formance foder, han tager ikke rigtigt på og tror heller ikke at det rigtigt virker på ham, det ser ud til at han kun spiser det for at få noget ned i maven og blive mæt, der er ik rigtig den der lækkerhed ved det tror jeg, gad godt at finde noget foder hvor hvergang jeg lagde det forand ham at han bare spiste derud af, så man virkelig kunne se at det smagte godt og han blev glad og noget der virkelig virker på hans fysik.

Håber der er nogen der kan hjælpe, det skal virkelig være kvalitets foder som bare siger bang hehe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KVALITETSFODER ???
  • #1   25. jul 2010 ved ikke rigtigt hvad det er, håber bare der er en som virkelig har forstand på foder og hunderacer også sammensæetning af det skriver i mine inlæg

• #2   25. jul 2010 jaja ved godt hvad barf

• #4   26. jul 2010 Vi har også brugt Orijen "6 fresh fish", det er et super foder... Men min har en tendens til at blive for tyk, så når hun er over med hvalpene. Kommer hun på Markus Mühle, men virker hun ik på det. Kommer hun tilbage på Orijen...

• #5   27. jul 2010 Mange hanhunde, kan godt have svært ved at holde vægten fordi deres homoner kører på højtryk hele tiden(tæver i løb, territorie mv.), det bruger de en masse energi på. Vil anbefale dig at prøve dig frem da smag for forskellig fra hund til hund også inden for samme race. Men du skal nok vælge et foder med høj energi indhold.

• #6   27. jul 2010 AboutMyDogs- M

Ved du hvad standard energi indhold er på alm. foder

• #7   29. jul 2010 Det er meget forskelligt fra foder til foder, men hvis du vælger det der hedder high energi, proformance, jagthund eller noget i den stil skulle du være på rette vej. Køb noget som har smagsgarenti så du kan komme af med det igen vis han ikke syntes om det. Du kan evt. prøve den de har fra hills som hedder Science Plan Canine Adult Performance, hills har ihvertfald smagsgaranti og du kan købe det mange steder og de fleste hunde spiser deres foder med største velbehag.
    Kan kan også godt være at du er lige så "uheldig" som mig, min hund nægter at spise hvis hun kun for tørkost, men hvis jeg bare lige blander to skefulde vådfoder sammen med det glider det hele ned. Mange vil nok sige at hun nok skal spise når hun bliver sulten nok, men jeg elsker min hund og vil ikke tvinge/sulte hende til at spise noget hun ikke syntes om. Jeg ville selv begynde at prodestere hvis jeg fik serveret tør havregryn dag ud og dag ind. Nogle hunde er bare lidt mere kræsne end andre.

• #8   29. jul 2010 Det er jo helt det samme problem som du har, jeg også har, det med at blande noget ned i maden for at han virkelig vil spise det

• #9   29. jul 2010 Tja du skal jo nok bare gøre op med dig selv hvordan du vil foder din hund så, altså skal den kun have tørkost eller er det okay at blande med lidt vådfoder. Der behøver ikke særlige meget til af vådfoder, jeg køber store dåser(da de er billigst) og putter et par skefulde over i nogle plastiskkrus og fryser dem ned, så er de i potioner og klar til spisning efter optøning og det er også nemt at have en med hvis man skal noget.

Kommentér på:
KVALITETSFODER ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce