{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

KVALITETSFODER ??? {{forumTopicSubject}}

Min hund for pro-formance foder, han tager ikke rigtigt på og tror heller ikke at det rigtigt virker på ham, det ser ud til at han kun spiser det for at få noget ned i maven og blive mæt, der er ik rigtig den der lækkerhed ved det tror jeg, gad godt at finde noget foder hvor hvergang jeg lagde det forand ham at han bare spiste derud af, så man virkelig kunne se at det smagte godt og han blev glad og noget der virkelig virker på hans fysik.

Håber der er nogen der kan hjælpe, det skal virkelig være kvalitets foder som bare siger bang hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KVALITETSFODER ???
  • #3   26. jul 2010 ja men hvor er der så nogle gode hjemmesider til barf ??? kan du måske skrive en besked med hjemmesider ???

• #5   26. jul 2010 han ser da ikke tynd ud på billederne.. og ja barf er rigtigt godt bruger det selv men husk det er altså oki at en hund viser lidt ribben og og er i go form.. skal du bruge tør foder villle jeg sige Orijen er nok det beste og reneste

• #8   26. jul 2010 altså jeg må sige, at rocky først blev glad for sit mad da han startede på barf. inden da havde jeg en hund som gad spise tørkosten i en uge og det var så det... derefter kunne jeg hælde alt muligt på og blande det for at han gad spise det... nu hvor han er på barf springer han op og ned for at få sin mad smiley

scruffy (den lille, haft ham i 1md) spiser også barf. han er svær at få til at spise, men barf ryger ned smiley
    tørkost, så skal det være kattenes ellers er han ikke den store fan af tørkost.

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
    #9   28. jul 2010 Prøv www.barfcenterfyn.dk - de er bare gode og sælger kvalitetsprodukter...

Kommentér på:
KVALITETSFODER ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce