{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.627 visninger | Oprettet:

Loppemarked hver Søndag i Odense {{forumTopicSubject}}

HUSK - at der hver søndag hele sommeren (Til engang i oktober) er loppemarked ved Odense havn, fra Kl. 10 - 15. Man kan finde mange sjove og billige ting, og stemningen er god.

Det koster kun 100 kr, hvis man vil ha´en stand og man skal ikke melde sig til, bare møde op kl. 9 og stille op.
Så hvis der er nogle af jer der har noget i vil sælge, så er det en hyggelig måde at gøre det på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppemarked hver Søndag i Odense
  • #1   29. jul 2010 Læs mere her:
    http://www.loppemarked-odense.dk/

• #2   29. jul 2010 Jeg har længe tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig det. Jeg har en del tøj af gode mærker, tror du, at der ville være salg i dette og hvor mange besøgende er der ca fra gang til gang?

• #3   29. jul 2010 Jeg havde en stand derude sidste søndag sammen med en veninde og vi tager derud igen nu på søndag, hvis vejret er til det.
    Vi solgte for ca. 1700 kr til sammen og det var smykker, tøj, sko, solbriller osv.
    Det er vist meget forskelligt hvor mange der kommer, men der var ok med mennesker i søndags, jeg fik solgt for ca. 700 kr selv og det er da ok, på en søndag, hvor jeg sikkert ikke ville ha´foretaget mig noget fornuftigt.
    Og vi havde det om ikke andet rigtig hyggeligt. (o:

Jeg stod der en gang sidste år også og der blev det vist kun til 400 - 500 kr. Men det er jo også et lille tilskud tilsommeren. (o:

Jeg købte desuden noget fedt og billigt mærketøj, ved nogle af de andre der stod der.

Så kom frisk.......

Nu mere udbredt det bliver, jo bedre.

• #4   29. jul 2010 Det lyder da rigtig godt - vil prøve at kigge forbi.... Tak for tippet smiley

• #5   29. jul 2010 Jeg kan ikke denne søndag, men vil helt klart prøve søndagen efter...

Til dem som er interesseret tager jeg tøj fra Ganni, Modstöm, St- Martins, Karen Miller og andet blandet godt med...

Er der stativer derude og borde eller skal man selv tage det med?

• #6   29. jul 2010 Det kunne da være man skulle prøve det. Har en hel sæk med tøj jeg ville smide ud men kunne være man skulle prøve at sælge det der måske. smiley

• #7   30. jul 2010 Man skal selv ha´et bord, stativer, kasser osv. med. Det er udendørs og der er ingen ting. Men et lille klapbord og et par stole er godt at ha´med, eller et tæppe eller kasser, til at ha´tingene på. Der ligger en tankstation skråt overfor, så det er muligt at købe drikkelse osv. der. Og der er toiletter nede på havnen.
    Det er vist meget forskelligt hvor mange folk der kommer og hvor mange stande der er fra gang til gang, også afhængig af vejret.
    Og husk lidt byttepenge.

• #8   30. jul 2010 Men man kan jo sælge alt, såsom mindre møbler, tøj, sko, smykker, pynteting, porselæn, hobbyting, hundeting osv. osv. Det er bare kun privatpersoner der må sælge.

Men det kunne være hyggeligt, hvis der kom flere stande og flere kunder til, men der er vist mange der ikke ved, at det er der. Men fedt hvis nogle af jer begynder at komme der, engang imellem. (o:

• #9   30. jul 2010 Uh, så kræver det jo, at jeg lige finder en med en bil og et bord smiley Jeg vil rigtig gerne derned og prøve at se, om jeg kan sælge noget... Men meget af det er lidt dyrt tøj, så jeg ved ikke hvor mange penge folk sådan har med! Måske skulle odense kommune gøre lidt mere for at reklamere for det!

• #10   31. jul 2010 Jeg var dernede og sælge ting for et par år siden.
    De startede ok hyggeligt den første halve time, hvor tingene blev stillet op.
    Vi havde rigtig taget pavillion med, hvis nu det skulle blive regnvejr....
    Vi havde borde, stole, stativer og hele mulevitten med. Alt var bare klart. Bilen var proppet.

og var det ikke for vejret, så var det sikkert også blevet en god dag.
    Det stormede simpelthen sådan. Eller det startede med at blæse lidt - og der var den allerede gal med pavilionen...
    Men så pludselig begyndte det at storme helt vildt og regne som bare pokker.

Og vi var allesammen ved at flyve væk eller blive skyllet væk.

Og det er det, som jeg synes er lidt dårligt det sted - at man ingenting kan sætte fast i jorden. Det hele står bare på asfalt - og kommer der den mindste vind, så kan man ikke have noget overdækning - har man ikke noget overdækning, så er det ikke sikkert ens ting overlever et regnvejr.

Så det var første og eneste gang vi var der. - For alt det påstyr, for at ende med at måtte hænge i siderne på pavilionen og samtidig kaste ting ind i bilen - det var ikke det værd...

Så husk lige at tjek vejr udsigten grundigt inden i tager afsted.
    Pladsen egner sig efter min erfaring kun til tørvejr og vindstille.

Da vi tog hjemmefra var det høj solskin - det var det ikke en time efter.

• #11   1. aug 2010 Sådan er det jo desværre med udendørs ting. (o:
    Jeg har været der 3 gange, bl.a. idag også og vi har været heldige med vejret alle gange.
    Det gode er at man ikke skal tilmelde sig, bare komme, så kan man se vejrudsigter i sidste øjeblik og vurdere om man vil køre efter det.

• #12   1. aug 2010 Line - Der er også nogle der bare har et par tæpper med og ligger tingende på det, det fungere også fint nok.

• #13   2. aug 2010 Hvor meget fik du solgt for Sabina? Min kammerat var kørt forbi, hvor han sagde, at der ikke var ret mange mennesker...
    Jeg vil rigtig gerne afsted, men må lige se, hvordan det kan lade sig gøre uden bil...

• #14   2. aug 2010 Jeg var forbi i søndags. Eftersom jeg ikke har været der før, kan jeg ikke sige om der var mange eller få, men der var faktisk en del fine ting. Det er da nok ikke sidste gang jeg kigger forbi smiley

Kommentér på:
Loppemarked hver Søndag i Odense

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce