{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Forskrækkelse :o {{forumTopicSubject}}

Puha, har lige brug for at dele dette med jer andre. Mig og min kæreste bor i en lejlighed på første sal med vores dejlige hund. Der plejer ikke at være problemer med at have vinduet åbent, for han sætter normalt bare forpoterne op på radiatoeren for at kigge ud. Men idag ændrede det sig godt nok. Min kæreste skulle hjem til hans forældre, og jeg blev hjemme. 10 sek efter han er gået ud af døren sker der det at vores hund han tager et spring direkte op i vinduet. Og sidder faktisk helt oppe på karmen. jeg stikker i et skrig og råber ''NEEEEEJ'' . Han hopper heldigvis ned igen da jeg er færdig med at skrige. Det var nok ikke lige den smarteste måde, men jeg gik virkelig i panik. så nu er jeg færdig med at have vinduet helt åbent! Puha smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskrækkelse :o
Kommentér på:
Forskrækkelse :o

Annonce