NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund på scooter/knallert ?
  • #1   24. aug 2010 prøver lige igen:

*af en der kender en, kender en, gør sådan

• #2   24. aug 2010 Det skulle der ikke være noget galt i smiley

• #3   24. aug 2010 michael - er det rigtigt ? hold da op smiley vildt

• #5   24. aug 2010 christina - nej det er ikke dig smiley det var en der snakkede på det kursus jeg går på om en hun engang kendte da jeg ikke lige vidste om jeg orkede at cykle såååå langt for at komme til hundetræning imorgen så hun mente bestemt at jeg kunne have ham på min scooter/knallert (den ligner halvt om halvt *Gg* - jeg syntes jo så at det lød lidt vildt og usævaneligt smiley - men det er det måske ikke ?

• #6   24. aug 2010 mette - jeg tænker sikkert for meget over hvad de andre tænker så - dme der vil se det - jeg skal bare lige købe mig en lukket hunde cykelkurv så - til bagpå - min er også en 30'er uden håndtag bagerst (så der er en helt flad plade meregnet til kurv/kasse

• #7   24. aug 2010 christine - okay (; hvor hyggeligt ...

• #9   24. aug 2010 mette- det snakkede jeg også med kæresten om smiley han arbejder nemlig som industri teknikker smiley de laver alt muligt i metal osv .

• #11   24. aug 2010 Er det Scooooooooter-banden vi har her;o)))??

• #12   24. aug 2010 Tænkte jeg nok;o)

• #13   24. aug 2010 fru robbie . man må være lidt kreativ når bilen er stået af *Gg*

hehe mette - det forstår jeg godt - de laver sq alt fra million maskiner til bremseklodser , til barnevogns kasser på stel til vuggestuer - selv de skulpture der blev brugt i fest ugen her i svendborg havde de fremstillet *Gg*

christine - god ide smiley

• #14   25. aug 2010 Jeg har set flere der køre på knallert med deres små hunde,og hundene ELKER at få "vind i pelsen" ;o)
    1 af mine udstationerede og 1 vidreformidlet Chi` bliver direkte fornærmede hvis de ikke kommer med ud og køre "uanset vejeret, men ok de har "specielt "bikertøj" til både varme,kolde og våde dage..Og de bliver self.spændt fast så de ikke kan komme ud af kurven under kørslen.
    Men det er rigtigt sødt ud når de skælder "passeren/ejerne" ud de få gange de lige må blive hjemme.

• #15   25. aug 2010 Smid selv lige et S ind i "ELSKER" ;o))

Jeg tror bare at det kræver en meget selvsikker hund, min Cookie ville ALDRIG turde køre på knallert/scooter uanset hvor meget jeg så trænede med hende, men Cayla var køreklar og en "mokke" lige fra hun blev hentet fra sine forældre, hun viste også ALLE både store og små hunde og katte, at HUN var Dronningen af alle ValbyParkens have-foreninger fra dag 1.
    Intet kan slå hende ud af kurs.

• #16   25. aug 2010 hehe okay - jeg bor nok bare et sted hvor det ikke sker så til - jeg har ærligt aldrig set det *Gg*

men ja nu vil jeg købe en hunde cykelkurv til bagpå eller få kæresten til at lave en til næste gang der er hundetræning *Gg* det blæser dog så meget at jeg har "tigget" naboen (venindens kæreste) til at køre mig c'',) de 3,1km op og ned af bagge og hjem igen med storm syntes jeg ikke lige jeg orkede

Kommentér på:
hund på scooter/knallert ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce