910 visninger
|
Oprettet:
Udstilling Nordjylland {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Så er det snart deadline for tilmelding til dansk dobermann klubs sidste udstilling i år, på søndag er det sidste chance for at tilmelde:-) Jeg er sikker vi får en ligeså dejlig dag oppe nordpå, som vi havde på sjælland! Man kan også komme allerede lørdag og se DM og bakke op om dem der skal stille, så er der kammeratskabsaften lørdag aften med god mad og hygge for alle dem som er til dobermann:-) Håber vi ses
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 259
aug 2007
Følger: 128 Følgere: 129 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 886
aug 2007
Følger: 128 Følgere: 129 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 886
aug 2007
Følger: 128 Følgere: 129 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 886
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 259
aug 2007
Følger: 128 Følgere: 129 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 886
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 259
Så så Susanne der er ikke noget galt med ikke at være god til geografi;-D!
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 259
aug 2007
Følger: 128 Følgere: 129 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 886
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 105
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 105
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 105
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 259
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 105
Udstilling Nordjylland