{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Hjælp, kan ik finde ud af størrelserne {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en"regnfrakke" til Cookie, og så denne model, men jeg synte at målene lyder helt vanvittige, f.eks. er halsmålet meget større end længden på hunden og på min hund er halsen kun 18cm mens længden er omk.26cm.
http://www.trenddog.dk/shop/puppia-regnjakke-breeze-258p.html

Vil i råde mig til at finde en anden model ?

Jeg har altid brugt Jolly`s sweater med"indbygget" regnslag, fra Dogcity, men det var jo også til mine drenge, og jeg er ikke så vild med den grå farve til min lille pige :o) Hun er jo en prinsesse. Hihi.

Jeg HÅBER at i vil/kan hjælpe mig for Cookie HADER Virkelig meget, at blive våd, så det er nærmest umuligt at få luftet hende i denne tid "og den kommende" hvis jeg ikke finder noget regntøj der ikke genere hende. *Gs*..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, kan ik finde ud af størrelserne
  • #1   28. aug 2010 Umiddelbart ville jeg gå efter rygmålet på jakken - Men de mål de oplyser er jo helt hen i vejret, så tror dårligt jeg ville turde tro på rygmålet :S
    Enten ville jeg ringe til dem og få dem til at forklare deres mål eller også ville jeg droppe det :o)


  • #2   28. aug 2010 Tak A-S du er en ven i nøden ;o)

    Jeg tror at jeg køber en af de"kedelige grå" hvor jeg kender størrelsserne i forvejen for de har en perfekt pasform til chi`er og kan bruges både som en lille sweater her før det blir tid til noget varmere, og så ligger regnslaget oppe i kraven og kan "rulles" ovenpå sweateren og sættes fast med 4 små trykknapper.

    (link fjernet)

    Hun er nok også bedøvende ligeglad med farven så længe hun ikke blir våd. *Ggg*



  • #3   28. aug 2010 UPS.forkert link
    sweater-med-regnslag-graa-144/jolly-sport-sweater-med-regnslag-961.html


  • #4   28. aug 2010 Selv tak da - 2. link er også forkert ;o)
    Smid lige det rigtige, for den lyder da lige som noget for pigerne :o)


  • #5   28. aug 2010 LOOL. Nu håber jeg det er det rigtige link, Ggg

    (link fjernet)

    Jeg har lige bestilt et til Cookie,så nu venter vi bare, og håber på tørrevejr indtil det/den kommer frem.*Gs*


  • #6   28. aug 2010 Øv, det mindste er desværre alt for stort til Shika :'o(
    De er ellers smarte :o)


  • #7   28. aug 2010 Ja, den mindste passer lige nøjagtigt til en hund på 1700gr, så denblir alt for stor til din lille pige.
    Det er nu synd for den er ikke køn, men Chiki elskede den og DaVinci elsker også stadig at få sin på.
    Så jeg håber at Cookie vil blive lige så glad som dem, for at blive "vand og vindtæt" ;o))


  • #8   29. aug 2010 Ja de er nemlig,og gode til disse efterårs dage hvorerjakke/frakke er for tyk og så er de lette at få på hundene undtagen lige hale-stroppen men der kan man jo bare sætte en trykknap, så man er fri for at kæmpe med at få den lange pels på halen igennem det lille "øje" self.hvis man som jeg har LH`s chi`er ..
    Tænk jeg bestilte den igår omk.12.15 og jeg fik lidt senere en mail om at den nu var blevet afsendt, så jeg burde ha den allerede imorgen, :o))
    Charlotte/DogCity skriver jo ellers at de ikke sender varer afsted i weekenderne..
    Det er altså Service der vil noget. Alt hvad jeg har købt derfra er altid kommet "før tid" hihi, det kan jeg ikke sige om nogen andre net-butikker.
    Jeg glæder mig så`n til at se om hun syntes om at ha den på, det er nu sjovt at man glæder sig så meget til/når vufferne skal ha nye ting *Ggg*
    ,
    Jeg har stadig Chiki`s liggende men det er en str.32 og var ALT for stor til hende, den ku ikke engang bruges i nøds-tilfælde "hals og mavestykket hang helt nede på jorden" selv om det kun er numret større end 26cm.,
    Men man kunne jo gå hen og få en chi mere på et tidspunkt der blev omk.2,5kg ;o))


Kommentér på:
Hjælp, kan ik finde ud af størrelserne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce