hår kortere ved skuldre end ellers:S {{forumTopicSubject}}
hejsa alle coton ejere..
jeg ved ikke om der er andre der har oplevet det, men Windis hår ved skuldrene og en radius på 10 cm rundt ca er hårene meget kortere og stivere end adre steder på hendes krop, hvordan kan det være?
hun går med sele men den rammer ikke rigtig det sted som sådan.
hun klør sig også mere end jeg ville mene en hund burde klø sig, trods hun ikke har lus/lopper.
hun har fået pipette med Bayvantic (staves) noget som skulle modvirke flåter hopper på osv, jeg ved ikke om det kan være den, jeg har holdt op med at give hende den (hun skal ellers have en hver ca 8 uge mener jeg) men det hjælper stadig ikke.
hun bader i søvand, hvilket jeg også tror hun har fået nogle røde knopper af..
jeg har badet hende næsten hver uge fra da jeg fik hende, da kennelen sagde det, men det er jeg holdt op med og forsøger at vaske hende en gang om måneden nu kun.. for har på fornemmelsen at det kan være derfor, når fedtet vaskes af kroppen det klør..
hmm, hvad tror i? nogle der har samme problem?
undskyld det blev lidt langt, på forhånd tak:)
/Nathja
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Der kan være mange årsager til kløe, og hvis du synes det er mere end normalt, så få dyrlægen til at tjekke hende.
Der er ikke nogen af vores der kan tåle Bayvantic vet, de begynder at klø helt forfærdeligt, så det kunne klart være et bud.
Kontakt også opdrætter, og hør om de har oplevet noget lignende hos de andre hvalpe.
Held og lykke med hende
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
men tusind tak for svaret, og infoen omkring Bayvantic:) det får hun helt klart ikke mere så:)
jul 2005
Det er ikke sikkert det er grunden til at pelsen er kortere, det kan de sagtens være af naturens vej uden det har nogen betydning
feb 2010
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 673
feb 2010
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 673
jul 2005
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 28
jul 2005
feb 2010
hår kortere ved skuldre end ellers:S
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside