{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Emne om udgroninger / hår {{forumTopicSubject}}

Jaaa jeg er ved at lade mit hår gro ud så det kan blive sundere og få sin naturlige farve tilbage ( også jeg kan spare penge... )

Har ikke farvet det siden midt efterår og synes godt nok det går stærkt smiley

Regner med at det bliver suuuuper grimt på et tidspunkt, Hvad kan jeg gøre der ? er det bare en hestehale i det år udgroningerne bliver alt for grimme at kigge på ?

Hvad gjorde i andre undervejs mht til klipning osv ? kan ikke finde ud af om jeg skal klippe det kortere undervejs eller hvordan ? har egentlig ikke lyst til at miste mit lange hår all at once smiley

Hilfe ex-hårfarvere ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emne om udgroninger / hår
  • #1   18. jan 2012 Farv det for guds skyld i en farve der minder om din, hestehale eller ej, udgroninger er no go smiley Sådan gjorde jeg i hvertfald da jeg ville have mit hår sundere smiley

• #2   18. jan 2012 Hahah jamen jeg giiiider ikke farve det mere *G* heller ikke for at processen bliver pænere *G* SÅ meget går jeg slet ikke på i hvordan jeg ser ud smiley

• #3   18. jan 2012 Ikke fordi at jeg går super meget op i udseendet, men jeg gjorde det samme som dig sidste forår, og jeg synes også det så ok ud, det var en brun farve og så var mine udgroninger kommunefarvet, men da jeg så en dag så et billede med det, så så det altså bare meget grimmere ud end det gjorde i mit spejl smiley

Hvor lange er dine udgroninger og hvor langt er dit hår?

Jeg ville nok klippe det skulderkort og så ret ofte få klippet nogle totter af, så er den gamle farve hurtigt væk, uden at du er decideret korthåret smiley

• #4   18. jan 2012 Tak for svar !!! smiley

Jamen pt går det mig til lige midt på brysterne - Så det er okay langt efterhånden ( nej mine bryster sidder IKKE oppe under hagen *G* ) - mine udgroninger er nok en 5-6 cm efterhånden smiley

og det er meget mørkebrunt det farvede og mit eget er SÅÅÅÅ kedeligt lysebrunt med gråt skær - kommunefarvet, leverpostegsfarvet - KEDELIGT ! hehe
    ( men sundere.... )

• #5   18. jan 2012 jamen good luck til dig også smiley
    Håber jeg kan holde mit ud !!!! - indtil videre er det nogenlunde, og når solen har været fremme en hel dag ligner jeg guldlok smiley det bliver som skinnende gulstriber i håret. super spacy !!! men ja.... gråligt ellers :S

Rødt/orange/pisgult er bare IKKE til at leve med...!!

• #6   18. jan 2012 Indica - men jeg har jo meget mørkt hår ? Det ville vel ikke kunne blive lysere uden en egentlig affarvning ? eller ? smiley

• #7   18. jan 2012 Du kunne måske bruge noget skyllefarve i en periode...

Jeg selv valgte den hårde måde og lod skidtet gro ud... Men det var så heller ikke 100% fuldfarve, jeg havde men flere forskellige farver...

Det lignede nu løgn alligevel.

Nu er jeg bare min naturligt mørkebrune farve med masser af gråt i tindingerne ;o)

• #9   18. jan 2012 Jeg var før helt lyshåret og da jeg blev gravid valgte jeg at få mit får farvet til min egen hårfarve så jeg ikke skulle gå og ligne lort og have det dårligt med mig selv.. Så jeg slipper nu for de grimme udgroninger smiley

• #10   18. jan 2012 Overvejer også om jeg skal farve nogle striber i lortet - så der er en lille rød tråd... mmmmm

- tror det ender med at jeg bare er grim og tålmodig smiley - Jeg skal alligevel ikke score smiley

• #11   18. jan 2012 Men tusind tak for svar allesammen :))

Kommentér på:
Emne om udgroninger / hår

Annonce