sorgfuld hund {{forumTopicSubject}}
Det er nok ikke lige et hyggeligt emne, men jeg vil gerne høre om andre har oplevet , det jeg oplever nu.
Vi mistede vores kære kat og ven i fredags. jeg fik ham hjem i lørdags i en papkasse og vi begravede ham søndag. Charlie var med og oplevede at jeg bar ham ned i det hul jeg havde gravet, og omsluttet af et tæppe, blev han begravet. Vi var dernede dagen efter med en sten med navn og ord, og han gav et så sorgfuld lyd, og begyndte at grave, hvad jeg bad ham om ikke at gøre.
Der er gået et par dage, og han ligger bare her og der og sukker rigtig opgivende. Han vil ikke have noget med mig at gøre, og reagere ikke på mine opfordringer til at komme i sofaen hos mig eller leg. Jeg er så bekymret for ham. Han sørger, det ved jeg, men tager han også afstand fra mig, fordi jeg begraved hans bedste ven.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, - udover, at vi får en ny killing på fredag; men jeg ved godt at det ikke er Silas. Men alligevel, måske tager han den nye til sig, og som jeg, får sorgen lidt på afstand.
Er der nogen at jer hundevenner, der har råd eller måske samme oplevelser, som du kan fortælle mig, for jeg er virkelig bekymret for min kære Charlie.
LisaA
aug 2007
Følger: 92 Følgere: 97 Hunde: 2 Emner: 572 Svar: 1.604
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
der gik ca en uges tid før han var jelt sig selv igen.. så tror det er meget normalt...
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
sorgfuld hund
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside