{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JRT han søges til avl
  • #1   1. sep 2010 Det er ikke for at skulle kritisere eller nedgøre nogen jeg skriver dette, men der er bare SÅ forfærdelig mange Jack Rusler uden papirer.

    Syntes det er rigtig ærgeligt for racen, at der er så stort et marked for de hunde.

    Westi'erne har kæmpet med det samme, da der også blev avlet på alt og alle og med MANGE grumme eksempler til følge.
    Fordi det er "mode-hunde"

    Tænk Jer om en ekstra gang, om det er nødvendigt at sætte endnu et kuld tavleløse hvalpe på markedet.

    Jeg mener ikke at tavleløse hunde er dårligere, men syntes bestemt der burde følges nogle avlskriterier for racen, inden den også bliver ødelagt.

    Der er jo ovenikøbet 2 foreninger for dem. DJTK og DKK.


  • #2   1. sep 2010 Hej Tania L

    Nu ved jeg ikke meget om hvilken farve eller pels du ønsker.
    Vores Elmer er sådan lidt ruhåret i det, du kan kigge billederne.

    Han har et virkeligt kærligt og roligt sind og fungerer 100% perfekt som familie hund både med andre hunde, børn osv. osv.

    Elmer har desværre ikke stamtavle - han kunne godt have været leveret med en stamtavle, men da han var ud af et meget lille kuld har man åbenbart fravalgt dette. Vi købte ham udelukkende som sød familiehund - og skal love for vi fik den perfekte lille basse.


  • #3   2. sep 2010 Kamila K

    Vi kunne såmænd blot have valgt at få stamtavlen og betale for den, men det havde ingen interesse for os da vi jo blot skulle have en hygge hund.
    Vi planlægger på ingen måde at tjene noget på avl ! Så indlæg var blot en service oplysning *S* hvis Tania L måtte ønske nogen skønne hvalpe.


  • #4   2. sep 2010 Opdrætteren betaler jo for, at få registreret hvalpene og få stamtavler med til dem, så at I ikke har fået den med, lyder da lidt mærkeligt..?

    Det skal vist gøres inden de er 3 uger gamle.

    Det undrer mig bare smiley Tror som Kamila også at I er blevet "snydt" og har fået bildt noget ind..


  • #5   2. sep 2010 Hov, det var til Lykke & Jan smiley

  • #6   2. sep 2010 Stop nu bare det her ævle ævle ! Tania L søgte en han til parring af sin hund ! Det svarede jeg på ! resten kan i holde i en tråd for sig selv

  • #7   2. sep 2010 @ Kamila K Formålet med tråde er vel netop, at emnerne, der måtte opstå, er til debat.
    Med ovenstående indlæg håber jeg, at folk tænker sig om en ekstra gang, før de sætter et JR-kuld til verden.

    Korrekt - men det oprindelige indlæg var ikke et debat indlæg eller spørgsmål ! Har fuld respekt for dine iagttagelser samt synspunkter ! Men det ændrer ikke ved mit tilbud.



  • #8   2. sep 2010 Kan kun erklære mig enig i Kamila's udtalelser.... smiley

  • #9   5. sep 2010 Sikke da interresse for mit indlæg. Er gansk ny i dette og lage bare et ønske om parring ud, om det så ligger i det forkerte rum el ej. Ønsker bare min tæve skal have lov til at få et enkelt kuld hvalpe, stamtavle el ej.
    Vil selvfølgelig sørge for at tjekke for div sygedomme inden. Tak for tilbudet Lykke og Jan, det vil vi overveje smiley


  • #10   5. sep 2010 Tania L ... Du skal ihvertfald være velkommen *S* Vores Elmer er det kærligste og sødeste dyr man kan forestille sig *S*


Kommentér på:
JRT han søges til avl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce