hjælpemidler mod beskyttertrang {{forumTopicSubject}}
Freja elsker at komme med i bilen, når vi skal ud og handle feks, og er ofte med, men her på det sidste, syntes jeg hun er blevet ekstrem til at gø når vi går væk fra bilen, hun har et ekstrem beskytter trang og ved godt hun bliver lidt panisk når ikke hun kan nå os. Hun advare altid hvis hun står bunden i snoren og der evt kommer nogen bagved.
Men nu havde jeg hende med i går i bilen og der var hun helt ude af den, der var mange mennesker, og besluttede at nu skulle hun ikke med mere, da det er synd for hende.
men ville lige høre om der ikke var nogen der måske havde prøvet det samme eller om man evt havde en ide om hvad jeg kunne gøre, så hun stadig kunne komme med.
syntes det er lidt besværlig at dække vinduerne til he he.
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 10
det når hun gør, når hun står bundet, er for at advare mig så. for det er når jeg er gået væk, og stopper op, hvis jeg møder en, og så der kommer nogen bagfra, men kan det ikke også være noget angst fra hendes side af. men der har aldrig været en dårlig oplevelse, da det ikke sker så tit
tusinde tak for svarene
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 10
men jeg prøver mig lidt frem tror jeg. men tror du har ret hun har et STORT flok instinkt
hjælpemidler mod beskyttertrang
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside