{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Kommer pludselig i tvivl - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo lavet en tråd, hvor jeg stolt fortæller at min Riiini nu er svensk champion.
Men så ringer min gode veninde - hun havde en tæve med til samme udstilling i sverige - og hun siger så at hun pludselig er i tvivl om, om vores hunde egentlig blev svenske champions i går.

Håber der er nogle som kan løse vores tvivl.

Begge hunde fik det kort hvor der står "Certifikatskvalitet" = CK

Hvad betyder det lige ? Er de svenske champions eller ej.
Begge hunde er Dansk Champion

Håber ikke vi bliver skuffet, fordi vi var begge så glade og har stolt reklameret vores nye championtitler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer pludselig i tvivl - HJÆLP
  • #1   12. sep 2010 CK kortet er lilla og båndet er lyserødt.

ØV ØV ØV - nu var vi ellers lige så glade

• #3   12. sep 2010 Ja, det er rigtig ærgeligt, vi var lige så glade.
    Men så må vi jo bare sætte "jagten" ind igen på en svensk championtitel næsten gang det er muligt.

• #4   12. sep 2010 Han blev 4. bedste han og jeg ved ikke om de 3 foran var champion eller ej.
    Det gik som sagt lidt stærkt, så vi dårligt kunne følge med.
    Men der er ikke sat kryds i cert på kritikken har jeg set.

• #5   12. sep 2010 Mht. til det med at være klar, så havde jeg været der længe og var som sådan klar. Jeg stod og ventede på nogle af mine venner som også skulle udstille - samme race.
    Pludselig ser jeg, at hunden før mig gik ind i ringen - jeg stod bag dommerteltet, for det var der der var plads, men ikke meget udsyn. Og da hende før mig gik i ringen, var mine venner ikke kommet endnu - så jeg var bekymret på deres vegne. Pludselig dukkede de så op og jeg måtte hastigt fortælle dem at første hund i racen lige var gået i ringen og dernæst var det mig, så det var lidt tumult-agtig. Lidt øv, da jeg jo var der i rigtig god tid.

Mht. CK, så var min han den eneste i åben klasse hanner. De andre var enten champion, veteraner eller yngre.

• #6   14. sep 2010 I Sverige, får man besked om hvad premiering man får når bedømmelsen af din hund er klar.....enten ved at du får et bånd eller ved at ringsekr. siger at du har fået rød, blå....etc. Når klassen så placeres får du det lilla bånd/ papstk. som viser at du har champ.kval. ligmed exelent i DK.
    Altså er det ret så lig dansk udstilling så langt....
    Og herefter er det fuldstændig som i "gamle dage" i danmark....
    Alle med ck (exelent) går ind og konkurrerer om at blive 1-2-3-4 i racen....nr 1 bliver enten BIR eller BIM.
    Jeg synes jo det er en mere fair bedømmelse og glæder mig til den kommer tilbage til DK.

Kommentér på:
Kommer pludselig i tvivl - HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce