831 visninger
|
Oprettet:
15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Kommer pludselig i tvivl - HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo lavet en tråd, hvor jeg stolt fortæller at min Riiini nu er svensk champion.
Men så ringer min gode veninde - hun havde en tæve med til samme udstilling i sverige - og hun siger så at hun pludselig er i tvivl om, om vores hunde egentlig blev svenske champions i går.
Håber der er nogle som kan løse vores tvivl.
Begge hunde fik det kort hvor der står "Certifikatskvalitet" = CK
Hvad betyder det lige ? Er de svenske champions eller ej.
Begge hunde er Dansk Champion
Håber ikke vi bliver skuffet, fordi vi var begge så glade og har stolt reklameret vores nye championtitler.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
ØV ØV ØV - nu var vi ellers lige så glade
feb 2007
Men så må vi jo bare sætte "jagten" ind igen på en svensk championtitel næsten gang det er muligt.
feb 2007
Det gik som sagt lidt stærkt, så vi dårligt kunne følge med.
Men der er ikke sat kryds i cert på kritikken har jeg set.
feb 2007
Pludselig ser jeg, at hunden før mig gik ind i ringen - jeg stod bag dommerteltet, for det var der der var plads, men ikke meget udsyn. Og da hende før mig gik i ringen, var mine venner ikke kommet endnu - så jeg var bekymret på deres vegne. Pludselig dukkede de så op og jeg måtte hastigt fortælle dem at første hund i racen lige var gået i ringen og dernæst var det mig, så det var lidt tumult-agtig. Lidt øv, da jeg jo var der i rigtig god tid.
Mht. CK, så var min han den eneste i åben klasse hanner. De andre var enten champion, veteraner eller yngre.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 57
Altså er det ret så lig dansk udstilling så langt....
Og herefter er det fuldstændig som i "gamle dage" i danmark....
Alle med ck (exelent) går ind og konkurrerer om at blive 1-2-3-4 i racen....nr 1 bliver enten BIR eller BIM.
Jeg synes jo det er en mere fair bedømmelse og glæder mig til den kommer tilbage til DK.
Kommer pludselig i tvivl - HJÆLP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside