3.540 visninger
|
Oprettet:
pludselig mælk i patter... {{forumTopicSubject}}
jeg opdagede pludselig igår aftes at ami har mælk i patterne, det kommer ud hvis man trykker...
Dete r ca 1-2 mdr siden hun sidst var i løb og det er først her for tja en lille uges tid siden vi lagde mærke til at hendes bryster vokser...
hun har ikke været i nærheden af andre hunde uden vi har været der, så der er ikke hvalpe på vej...
er hun falsk drægtig eller???
på forhånd tak
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 772
Hvor lang tid kan hun være det?
line a-tak det skal jeg nok huske!
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Her holder vi øje, for hun ændre overhovedet ikke adfærd... Eller selv lægger mærke til at hun har mælk i brysterne... Du ska bare lade være med at trykke på hendes patter, for det stimulere til mere mælk.. Her går det væk efter 2 uger ca...
Lige nu er jeg gravid, og har termin om 2 ½ uge.... Hun har lige haft mælk i patterne igen... Og hun har ikke lige været i løbetid... Så gad vide om hun er sympatigravid med sin "moar"
nov 2008
jeg har været gravid og fik for en uge siden en udskrabning og kikkert undersøgelse, så kom lidt til at tænke om hun reagere på mig, hvis det er muligt...
men ingen adfærd er ændret overhoved og jeg tror ikke hun selv fatter hun har mælk i brysterne... hun vil bare nusse som altid
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 348
Det var meget voldsomt, altid 8 uger efter løbetid, og hun holdt det selv i gang.
Så hun fik hver gang Galastop hos dyrlægen. Dråber til at komme i hendes mad i 5 - 7 dage, som stoppede det.
Man skal også holde øje med, at der ikke danner sig betændelse, og knuder.
Hvis det er voldsomt og man ikke skal avle, ville jeg foretrække, at sterilisere.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 333
De 2 gange hvor hun har haft hvalpe er de dog ikke blevet født i huler i jorden bare rolig.
nov 2008
så hun opdager ikke lige der er mælk =)
pludselig mælk i patter...