{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.540 visninger | Oprettet:

pludselig mælk i patter... {{forumTopicSubject}}

jeg opdagede pludselig igår aftes at ami har mælk i patterne, det kommer ud hvis man trykker...
Dete r ca 1-2 mdr siden hun sidst var i løb og det er først her for tja en lille uges tid siden vi lagde mærke til at hendes bryster vokser...
hun har ikke været i nærheden af andre hunde uden vi har været der, så der er ikke hvalpe på vej...

er hun falsk drægtig eller???
på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pludselig mælk i patter...
  • #2   12. sep 2010 Ja det lyder som hun er falsk drægtig.

• #4   12. sep 2010 ok=) har aldrig oplevet det før så blev lige nød til at hører de kloge hoveder ad...
    Hvor lang tid kan hun være det?

line a-tak det skal jeg nok huske!

• #5   12. sep 2010 Her får vores tæve også mælk i patterne efter løbetid... Nogle gange så vildt at hun laver pletter når hun ligger på tæppet i sofaen fordi hun presser maven sammen...

Her holder vi øje, for hun ændre overhovedet ikke adfærd... Eller selv lægger mærke til at hun har mælk i brysterne... Du ska bare lade være med at trykke på hendes patter, for det stimulere til mere mælk.. Her går det væk efter 2 uger ca...

Lige nu er jeg gravid, og har termin om 2 ½ uge.... Hun har lige haft mælk i patterne igen... Og hun har ikke lige været i løbetid... Så gad vide om hun er sympatigravid med sin "moar" smiley Men det varede kun nogle dage og er væk igen.... Meeen, vi snakker dog en sterrilation her, da det er lang tid hun går med de hormoner osv... Og måske bare spørgsmål om tid, før hun ændrer adfærd, og tror hun pludselig ska ha hvalpe osv..

• #6   12. sep 2010 der er ikke en mulighed for der er hvalpe på vej for hun snakker kun med andre hunde i snor og vi har altid et øje på hende=)

jeg har været gravid og fik for en uge siden en udskrabning og kikkert undersøgelse, så kom lidt til at tænke om hun reagere på mig, hvis det er muligt...

men ingen adfærd er ændret overhoved og jeg tror ikke hun selv fatter hun har mælk i brysterne... hun vil bare nusse som altid

• #7   12. sep 2010 Jeg har også haft en gravhund med falsk drægtighed.
    Det var meget voldsomt, altid 8 uger efter løbetid, og hun holdt det selv i gang.
    Så hun fik hver gang Galastop hos dyrlægen. Dråber til at komme i hendes mad i 5 - 7 dage, som stoppede det.
    Man skal også holde øje med, at der ikke danner sig betændelse, og knuder.
    Hvis det er voldsomt og man ikke skal avle, ville jeg foretrække, at sterilisere.

• #8   12. sep 2010 Vores gamle schæfer blev også falsk gravid. Nogen gange begyndte hun at grave store huler i jorden, hvor det vist var meningen hun ville have født sine ikke eksisterende hvalpe. smiley

De 2 gange hvor hun har haft hvalpe er de dog ikke blevet født i huler i jorden bare rolig. smiley

• #9   13. sep 2010 ami er bare lidt mere træt ellers er hun præcist som hun plejer, hun vil lege og nusse...
    så hun opdager ikke lige der er mælk =)

Kommentér på:
pludselig mælk i patter...

Annonce