{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er folk nu også efter racen dobermann?
  • #1   14. sep 2010 Okay har ikke rigtig opdaget der er kommet mange flere ind på det seneste...
    Og så er de jo slet ikke i nærheden af noget der er "ondt" (ikke ment at de andre racer er det heller) men ser jeg fx på min egen så er han jo virkelig en tøs... =)
    De dober jeg har mødt ellers har været meget rolige og blide hunde


  • #2   15. sep 2010 Ja, vores 2 dobermann er heller ik' "seje" (som de beskriver i indlægget).... ;o)
    Jeg forstod på dem, at de mener at vores hunde er en erstatning for de ulovlige racer, så de folk der ellers havde "kamphunde" skulle nu have Dobermann istedet...... Sikken noget vås!
    Og jeg ved ik' hvad de mener med "at de frygter alle de nyankomne dobermann"........
    Jeg personligt syn's det er skønt hvis racen kommer mere frem igen, som i 80'erne........ :o)


  • #3   15. sep 2010 Ja helt enig, de må gerne komme mere frem =) det er jo en total lækker race...
    Tror også de nok skal kaste sig over nogle andre hunde der er mere "seje" end vores skønne race. Og nej forstår heller ikke de frygter nye dobere


  • #4   15. sep 2010 jeg har det fint med at racen ikke er så populær..

    Ca. hver 50. hund jeg møder, er nok en dobermann, og de gange er en fornøjelse, for jeg ser, at de er i gode hænder..
    Dobermannen er en familie hund og på samme tid en brugshund, men det er ikke alle der kan værdsætte den, og behandle den godt.




  • #5   15. sep 2010 Falcon var total kamphund... :o) eller.. bare total lege syg

Kommentér på:
Er folk nu også efter racen dobermann?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce