{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Øv, så røg de sidste konkurrencer {{forumTopicSubject}}

Ja, øv altså...

En super omgang træning i går sluttede ret brat med ast jeg gled og endte med et knæ der var gået af led.

Så nu lyder ordren på ingen løb den næste måneds tid.

Jeg havde ellers glædet mig sådan.

Heldigvis tror jeg stadig jeg kan træne lidt felter og fremadsendelse med den skøre. Men må hellere passe på, da man jo gerne vil være fit for fight til næste år.

Så pas på. Agility kan sagtens være en farlig sportsgren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv, så røg de sidste konkurrencer
  • #1   26. sep 2010 øv da. få fat i par både gode ag-sko eller fodbold støvler... og trøst dig med, at stævne sæsonen jo næsten er ovre smiley

• #3   26. sep 2010 derfor har man fodboldstøver /agility sko....

Ej æv bæv for dig, håber da du kommer i bedring og knæet bliver okay...
    Det er træls når sådan noget sker .. smiley

• #4   26. sep 2010 æv. god bedring. ja, køb et par fodboldstøvler. Jeg ville ikke kunne løbe med andet. Det er ærgerligt at vride i knæet.

• #5   26. sep 2010 Jeg har løbet med fodboldstøvler, og de hjælper desværre ikke meget når kommunen vælger at trække tiden med at få slået græs og der derefter flyder med løst græs.

I dag blev jeg anbefalet at købet nogle kondisko der er beregnet til løb i terrænet, og så tror jeg at jeg fremover smider bind på det knæ, jeg skal i hvert fald ikke opleve det en gang til...

Kommentér på:
Øv, så røg de sidste konkurrencer

Annonce