{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Kørsel (slæde) med spidshund? {{forumTopicSubject}}

Hey alle spidshundetosser smiley

Jeg har en akitahvalp på vej, måske, og jeg har fået at vide at dette kuld er rigtig godt egnet til arbejde, da de er fra forældre med godt energiniveau og stor arbejdslyst, men når jeg kigger på forskellige løbsreglementer er det fælles, at der kun er 4 racer, som kan deltage: siberian husky, alaskan malamute, grøndlandshund og samojede.

Finder der ingen åbne løb, hvor fx akitaer kan deltage??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel (slæde) med spidshund?
  • #1   9. okt 2010 Jamen tillykke med den lille ny smiley
    Det ved jeg faktisk ikke, men kan du ikke prøve at snakke med jeres race repræsentant? han/hun må da vide det... Jeg har en veninde det har gået til slæde træning med sin amstaff, så du kan sikkert godt finde et træningshold hvor du kan deltage. Men om du kan konkurrere ved jeg ikke noget om smiley
    Held og lykke med det..

• #2   9. okt 2010 Hvis du blot har en enkelt hund, kan slædekørsel ikke anbefales. Det er for tungt for bare en hund.
    Men der er i trækhundeklubben klasser hvor man løber med hudnen, og cykelklasser hvor en enkelt hund kan være med.
    prøv at kig på www.sleddogs.dk

Der ud over er der jo træktræning i form af weight pull. Det kunne sikkert også være noget for en akita smiley
    http://www.weightpulldanmark.com/

• #3   9. okt 2010 Ginne >>
    Tak, det er også dem jeg har fundet i mellemtiden, og ja, jeg har kun 1 hund, indtil videre, så jeg vil bruge en løbecykel med vaps foran, men nu er det ikke aktuelt før hun bliver ældre (hvis jeg altså får den hvalp jeg har kig på, det er ikke helt sikkert endnu).

Kender du noget til weightpull? Har ikke selv hørt så meget...

Kommentér på:
Kørsel (slæde) med spidshund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce