{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Allergivenlig balsam hjælp {{forumTopicSubject}}

Help!!! He he

Her går det rigtig godt med det hele, barf'en, allergi'en er under kontrol, og der fungerer fint med det shampoo jeg bruger til Vixen. Han klør sig ikke rigtig mere. Men for f.... hvor hans ører, faner og bukser de filter af og til. Det gjorde de jo ikke førhen, da jeg brugte ikke-allergivenlig shampoo og balsam, og den ikke fik for lidt med diverse grooming produkter.

Findes der ikke noget til langhårshunde, uden parfume og diverse? og måske også filterløsner? eller oliespray? Jeg måtte desværre ty til den gamle kw tanglefix her for nylig (tog ham godt nok i bad lige efter, så produktet ikke sad på ham) fordi han havde sådan en stor filtknude inde ved det ene øre. Det kan jo ske ved papilloner, jeg er flittig til at børste ham, men alligevel sker det måske 1-2-3 gange om året, at man lige overser en lille dimmer. Så vil jeg jo gerne kunne bruge noget fornuftigt der ikke skal skylles ud med det samme, og også kunne have noget der gøre gennemredningen nemmere. Han var gladere for at blive børstet førhen, da jeg brugte balsam.

Mvh.
Silke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergivenlig balsam hjælp
Kommentér på:
Allergivenlig balsam hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce