{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loppe allergi frontline combo
  • #2   24. okt 2010 Minnie har loppeallergi men vi bruger så absolut ikke frontline for det kan hun heller ikke tåle hun klør og taber hårene lige der hvor der er dryppet med det ... vi får nu noget på recept fra dyrlægen som hedder stronghold og ud over det har jeg nogle piller som hun skal have en a hvis vi opdager en levende lop på hende så dør alle levende på hende inden for et døgn de hedder capstar vet. de virker bare ... Minnie har kun fået eksemen ved loppeallergien 1 gang siden vi startede på det her

  • #3   24. okt 2010 Jeg vil ikke anbefale dig at bruge frontline!! min papillon bliver ildrød af frontline og hyler og skriger så det er skrottet her!!
    jeg bruger adventage til forebyggelse mod lopper...

    brugsanvisning for alle loppe pipetter er en gang om måneden smiley


  • #4   24. okt 2010 Jeg kan godt se der er mange der har dårlige erfaringer med frontline
    det var bare den dyrlægen stak mig i hånden
    hvad med bayventic er det lige så skidt


  • #5   24. okt 2010 jeg vil hellere sige bayventic og adventage end frontline!!
    hmm ved faktisk ikke hvorfor dyrlægerne bliver ved med at stikke folk frontline for der er så mange hunde som ikke kan tåle dem eller også er lopperne resistente...

    frontline virker i hvert fald ikke på sønderjyske lopper smiley


  • #6   25. okt 2010 Er der nogen der har erfaring med Biocide? Det er helt naturligt og kan købes her:
    (link fjernet)
    Har ikke prøvet det endnu, men det lyder da til at være meget skånsomt og er også til at betale.


Kommentér på:
loppe allergi frontline combo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce