{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Min hund gør {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem jeg håber i måske kan hjælpe mig med,
Jeg har en skøn lille pomeranian på knap 1år.
Problemet er at jeg bor i lejlighed, og min underbo har klaget over han han gør dagen lang. Hvilket han kun gør når jeg går fra ham.

Så jeg ville høre om der måske var en a jer, der havde et godt råd til hvordan man får ham til at stoppe med at gø, så jeg ikke bliver smidt ud af min lejlig hed, eller bliver nød til at gå a med ham:(

Hilsen Melanie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund gør
  • #1   25. okt 2010 har du nogen sinde lave alene hjemme træning med ham

  • #2   25. okt 2010 HVordan har du trænet alene-hjemme?

  • #3   27. okt 2010 Har gået fra ham med få minutter ad gangen hvor han så har fået en godbid når jeg gik ognår jeg kom tilbage, og rost ham rigtig meget når jeg er kommet tilbage.
    Har hørt a det hjælper at lade radioen stå tændt. men sys ik rigtig det virker?


  • #4   30. okt 2010 Okay, det kunne godt være man skulle prøve a købe sårn en, og håbe på den virker:)

  • #5   1. nov 2010 Vi har også haft problemer med vores Cosmo. Vores overbo sagde Cosmo stod og grad når han var alene hjemme.
    Vi følte ikke selv vi kunne klare problemet så vi har haft en adfærdsdame ude som har hjulpet os og efter 2 måneders hård træning grader han ikke mere. smiley ( Vi har aflyttet ham over flere gange på bånd )
    Vi har givet ham zylkene tabletter under hele forløbet og han får dem stadig når han skal være alene hjemme. og så har vi også brugt DAP i stik kontakten, stoppet med vild leg, han får 2 af sine ynglings bamser kun når han er alene hjemme, musik til ham og så får han kun soveværelset. Og så er vi begyndt at klik træne.. Alt dette hjalp for os smiley


  • #6   4. nov 2010 Okay det lyder som noget jeg skulle prøve:)
    Hvad er det for nolge tabletter? hvordan virker de?

    en adfærdsdame, er det noget der kan anbefales og hva koster sårn noget? smiley


  • #7   6. nov 2010 De hedder Zylkene og kan købes billigt over nettet, mener hos dyrelæge doktere eller noget i den stil smiley Ved ikke helt hvordan de virker - men de virker. prøv at slå det op på google smiley

    Vores kostede 1600 kr for 3 timer og så havde vi også en hunde massør ude. For 80 % af adfærdsproblemer kommer fra smerte og Cosmo's bækken sad helt forkert - også derfor han havde ondt og problemer med at være alene hjemme smiley


  • #8   7. nov 2010 Stakkels hund:(
    Tror jeg vil overveje kraftigt a få sådan en ud, hvis det vil hjælpe:)


  • #9   8. nov 2010 Ja det kan i hvertfald ikke skade smiley

Kommentér på:
Min hund gør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce