{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Ben og opkast {{forumTopicSubject}}

Jeg har barfet Tayson i over 2½ år og har aldrig rigtig haft roblemer med opkast før, men det har jeg så nu.
Det startede for at par måneder siden og han kaster op dagen efter han har haft bendag, hver gang.
Har prøvet med mange forskellige slags ben for at se om det var et tilfælde eller fra et bestemt dyr han pludselig ikke kunne tåle med, men det er simpelthen alt.
Har aldrig haft problemer med det før, også selvom han er lidt forslugen med det, har endda også prøvet at give ham en ½ potion kallun for at ligge en bund og så bare et lille ben, det virkede kun en enkelt gang og da jeg gjorde det samme denne gang kastede han op dagen efter igen.
Det startede omkring det tidspunkt hvor jeg købte en smule kød og ben fra Kragsborg for at prøve lidt nyt (plejer at bruge fra Rhm)
Købte kæbekød, kallun lam og lammeben, og så ellers resten fra Rhm som jeg plejer, kødet ser eller godt ud, helt noget andet synes jeg, men synes det er pudsigt at det startede derefter, kan det have noget at sige? Kallunen er den jeg har brugt mest af af det jeg købte derfra plus benene, men det er ikke kun benene derfra han kaster op af, og han kaster heller ikke op når han bare får kødet derfra.
Håber i har en teori, for jeg har skisme aldrig oplevet det før, synes bare det er underligt hvis han slet ikke kan tåle ben mere når han har været vant til det i flere år, skal jeg droppe det og give ham kalktilskud i stedet for, for det er jo ikke det værd når han bliver dårlig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ben og opkast
Kommentér på:
Ben og opkast

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce