573 visninger
|
Oprettet:
brændeovn {{forumTopicSubject}}
så har far fået lukket hullet fra den gamle brændeovn, lavet nyt og den nye brændeovn er godkendt..
nøj hvor er der dejlig varme foran.. og vi kan sidde og kigge ind i ilden... men selve brændeovnen er godt nok varm...
og så har mor og far taget store pinde med ind.. og siger nej når vi vil lege med dem.... forstår de slet ikke at ALLE pinde er VORES...
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
de to -benet er godt nok sjove var....
for når i er ude i haven , må i da godt lege med dem alle , ja de
to- benet kaster jo selv pinde til jer , for at i skal lege med dem ....
men hver må det være skønt ,at komme ind fra haven, og ku få en god gang varme ved den der brændeoven ....vi er lidt misundelig på jeg
vuf vuf fra bailey og nala
maj 2008
men : men hvor
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.393
troede virkelig vi havde fået opdraget mor og far bedre....
okt 2007
okt 2007
synes mennesker er egoister. hvis DE vil have legetøj så køber de bare noget.. hvorfor må vi så ikke så det gamle... mor har mindst 50 par sko... hvorfor så ikke give os det ene par???
der står en hel stak træ i stuen... og mere i kælderen... de har RIGELIGT... men ikke noget med at vi må få bare en lille bitte pind..
så har det flere mundstykker til deres støvsuger.. og igen er svaret NEJ hvis vi vil have bare et enkelt stykke...
er der kage på bordet som de kan tage af får vi igen NEJ... vi må skam ikke få noget...
heller ikke selv om der er mere end de kan spise....
maj 2008
vi kan nem snyde mor ,
hun opdager ikke der mangler en af os når vi leger med hende,
så kan vi skiftet til at løbe af med strømper og andre små ting ,
simba og bondo gider ikke stjæle fra mor ??? de siger vi ikke må ???
men de var selv med til at skuppe far ned på gulvet GGG
så vi ku få sengen , til at lege i , men så kom mor og sage ned til simba og bondo de måtte ikke være der oppe , godt jeg er så lille at jeg kan gemme mig under puden GGGG
hilsen bailey
okt 2007
strengt at din mor tager din pude...
far siger vi ikke må få en søster eller bror... far siger der er rigeligt med dyr i huset nu
brændeovn
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside