{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad læser i for tiden?
  • #2   16. dec 2010 Er i gang med Fear nothing af Dean Koontz (ved ikke hvad den hedder på dansk, da jeg kun læser dem på engelsk)

• #4   16. dec 2010 Tak Hanne smiley

Jeg har de to første (Seize the night og Fear nothing), men han er vist stadig ikke færdig med 3. bind.. Kan ihvertfald ikke finde den på hans side..

Og ellers har jeg læst Odd bøgerne.. Jeg tror der er kommet flere.. Men jeg har 3 eller 4 af dem smiley Gik i gang med den første forleden dag, meeen synes hellere jeg ville læse om Christopher Snow igen smiley

Elsker hans humor og elsker Orson smiley

• #5   16. dec 2010 Jeg har lige lagt Duma Key fra mig og har nu læst omkring 2-4 sider i Carrie

• #7   17. dec 2010 Eksperimentet var den første Koontz bog jeg læste smiley Øv hvor surt smiley

Jeg er lige gået i gang med Seize the night (Bind 2 i serien om Christopher snow) Har læst dem før, så måske jeg snart skulle se om jeg kunne finde nogle nye smiley

• #9   9. jan 2011 Nå.. så fik jeg snøvlet mig færdig med Så langt øjet rækker. Og har tager Under kuplen ned fra hylden.
    Traditionen tro sad jeg næsten og kneb en tåre.
    Jeg synes det var dybt spændende at blive indviliget i kvantefysiken smiley

• #11   10. jan 2011 Hanne. Jeg synes den var rigtigt god. Og kunne godt finde at læse den igen engang. Det aspekt med de flere verdener synes jeg var spændende. Og Enoch var en rigtig interessant personlighed.
    Nej den var slet ikke ringe, og bestemt et genlæs værd. Men den overgår ikke Boo'ya Moon eller et par andre King, som jeg er svært begejstret for.

Kommentér på:
Hvad læser i for tiden?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce