{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

læser i brugerbetingelserne ???? {{forumTopicSubject}}

det undre mig sommetider rigtig meget at folk virkelig bliver dybt forarget over vi eks sletter annoncer uden varsel når der ligges copyright billeder ind....

men bare den sidste time har jeg slettet ikke mindre end 10 annoncer fordi folk stjæler andres folks billedemateriale og bruger det til deres annocer ----


det værste er at sådan en oprydning altid følges op med pisse sure brugere der øffer over vi ikke advarer først..


meeeen.

1. hvis du havde betalt en fotograf x antalt 1000 kr for at få lavet en fin hjemmeside også opdager at trunte 1 og 2 stjæler billederne for at sælge deres eget skidt... hvordan ville du så forholde dig

2. er det dit eller mit ansvar at din annonce overholder de få retningslinier der er for brug af markedet.

3. vil du betale mere for at have lønnede HA'er der sidder og bruger tid på først at

' finde de ulovlige annoncer.
' sende en advarsel.
' logge ind jævnligt for at se om advarselen er efterkommet
' vente eks 3 dage og holde øje med annoncen
' derefter slette den
' også sende en begrundelse


det undre mig at dette kan blive ved med at være så stort et problem.

hvad undre mig endnu mere er at folk bliver så fortørnet over vi ikke lige sidder og bruger alle de resurser på oget der helt kunne være undgået hvis de gad læse de ting de vinger af i når de opretter annoncen.


Kommentarer på:  læser i brugerbetingelserne ????
Kommentér på:
læser i brugerbetingelserne ????

Annonce