{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

HVORFOR FANDEN?????!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og ser aftenshowet....

Hvorfor er det lige man går ind og reklamere med hvor dyre de forskellige hunderacer de er???? Så kan vi da lige puste til ilden med hensyn til flere tyverier IGEN........ Det irritere mig faktisk:o/...

Jeg synes det er fint de gør opmærksom på problemet..Men synes de griber det an fra en forkert vinkel...:o(




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVORFOR FANDEN?????!!!!
  • #1   21. dec 2010 aaahr nåede ikke at se det..Men synes det er godt de fraråder en hundehvalp under juletræet...

  • #2   21. dec 2010 Ej men så sætter de 5 hunde op på et bord og fortæller hvilke prisklasser de ligger i, det er da snot dumt:o(...

    Og de sagde at chihuahua'erne kostede 15-18-20.000kr og ja det gør nogen da.. MEN ER DET NØDVENDIGT at sige det og give tyvene endnu flere ideer??

    Øv jeg synes det var dumt... Synes hellere de skulle ha fokuseret på hvor stort og bredt det kommer ud på nettet og irl når en hund bliver stjålet, så folk kunne blive skræmt lidt væk....


  • #3   21. dec 2010 Jeg er sikker på der sidder de forkerte folk rundt omkring som måske ikke havde tænk så meget i de baner, som så nu får en reminder om det.... Altså jeg synes det var ganske unødvendigt at nævne helt ærligt,,,, De skulle hellere spille på folks følelser og IKKE penge...



  • #4   21. dec 2010 Ja men nu snakker jeg med chihuahuerne... :o)

    EB sagde hun helt op til 25.000kr og de er også dyre nu...

    Men kigger man dba igennem og ser niveauet på chi'er lige nu er det ikke 15-20.000kr og at der så er nogle der koster der, de kommer nok ikke i div annoncer særlig tit:o)... Og jeg mener det er da bare med at få snakket den snak ned om de dyre priser...

    Men jeg er nok også bare mere end normalt bange for at mine hunde skal blive stjålet.. Og derfor hader jeg når der er fokus på alt sådan noget...:o)


  • #5   21. dec 2010 *Om chihuahuaerne:o)

  • #6   21. dec 2010 Ja det har jeg også set ind imellem Charlotte, men har også set at de så bliver sat ned fordi de ikke kan få prisen....

    Men kunne bare mærke det irriterede mig så grusomt med at de skulle prissætte dem, så måtte lige af med lidt galde;o).. DET lettede, ahhhhhhh;o))


  • #7   21. dec 2010 Det er der garanteret også en masse der gør, eller ville det jo slet ikke ske, men ingen grund til at rekalmere med det synes jeg:o)

    Det tror jeg gerne Charlotte, men sådan de fleste annoncer man ser de er noget lavere end 20.000:o)...


  • #8   21. dec 2010 Nej jeg er godt klar over at nogle er noget dyre men de annoncer ser vi jo bare ikke, fordi mange af de hvalpe er afsat på forhånd, eller interessen måske kommer fra andre steder, som ved lidt mere hvad de går efter(ved godt det er generaliserende) men sådan er det jo nok lidt...

    Men de priser ser tyvene jo heller ikke for sådanne opdrættere har heller ikke priser på hjemmesiden. Så de annoncer tyvene ser er jo mest fra 6-7000kr- 12-13000kr og enkelte lidt højere.. Og lad dem da bare blive i den tro at priserne ligger der og at de ikke begynder at tro at alle små hunde koster 20.000kr.... ;o)

    Christina og jeg mødte engang en dame... Hun sagde "ejjjjjjj det er de små hunde der, de er da dyre, de koster da langt over 1000kr ikke?", hehe, jo jooooooo;o))


  • #12   21. dec 2010 Jeg siger næsten altid i og omkring hvor jeg bor at minde hunde deeet er blandinger af lidt af hvert og er begyndt at lægge vægt på at de er kastrater også;o) Alt for at skræmme fjenden;o)

    Ja Christina synes også den vinkel ville være langt bedre...:o)


  • #13   21. dec 2010 Det er jeg mange mange gange.... Jeg lader bare som om jeg ikke hører det og snakker videre.. Eller siger det er forskelligt.... Men som sagt når jeg siger de er blandinger, så får man dem jo næsten smidt i hovedet efterhånden;o).....

    Så lad dem bare tro det er 2 store blandinger...Der vejer godt til;o).... Det er latterligt, men ville simpelthen dø hvis mine de blev stjålet, det kunne jeg ikke magte....


  • #14   21. dec 2010 Synes altid det første folk spørger om når man siger man har to chier er hvad de de har kosten... Synes det er rigtig træls... Så tror jeg begynder som jer at sige de er blandnger, og jeg nærmest har fået dem foræret smiley

    Så ikk udsendelsen, men synes som dig Mette det er forkert at fortælle om pris, i stedet for at fortælle hvor meget opmærksomhed der bliver omkring en stjålen hund... Det ku måske "skræmme" dem lidt...


  • #17   21. dec 2010 jeg har heller ikke set det
    Men kan da kun givet ret i at det lyder fuldstændigt åndsvagt at prissætte hunde på den måde, det jo langt fra alle Chi'er du kan få den sum penge for, slet ikke en voksen,evt. steril og uden papire som man evt. har stjålet :-S hvordan i alverden skulle man kunne få 20.000 for det?

    Nu jeg heldig at min jo rent faktisk er en bastard som skal steriliseres
    og virkelig ikke er en rød reje værd vis man skulle sælge hende
    men jeg da stadig pisse bange for hun skulle blive ståjlet, for et utrænet øje kunne hun sikkert godt ligne en stor chi med krølle på halen ;p

    man skulle da langt heller lave en udseendelse om hvor meget det bliver spredt på nettet når en hund bliver stjålet osv. det fint at advare folk men jeg tror da de fleste med små eller dyre hunde godt ved det og er virkelig bange for det skulle ske for dem.


  • #19   23. dec 2010 Chihuahua er da langt fra den dyreste race nu.. Så kan vi ikke lige give problemet videre og fokusere på de ægte dyre racer smiley

    Briard'er fx! Meget bedre at stjæle en briard. De koster 18.000 med DKK tavle, og de får normalt min. 10 hvalpe smiley Så der er da en indtægt der vil noget! Så stjæl hellere briard'er.. Nååå de er lidt større og vogtende, så det kan være det bliver svært.

    Vores labrador som vi købte for 13 år siden kostede også 10.000 (DKK tavle), og det er jo normalprisen på en chi. Så vores race er da i et helt normalt prisleje efter min mening... Så tyve, forget it!!


Kommentér på:
HVORFOR FANDEN?????!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce