{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

KÆMPE forandring! {{forumTopicSubject}}

Jeg er SÅ stolt af Chiki!
Har flere gange skrevet indlæg om hvad filan jeg skulle gøre. INGEn af jeres råd hjalp. Jeg fandt min egen metode til at få Chiki's opmærksomhed.

Chiki startede til agility udendøres i Silkeborg sidst i efterået. HUN GØEDE OG GØEDE. så kom vinter træningen, endnu mere gøen og gøen! så fik jeg tilbud om at komme ud til DKK viby, hun GØEDE og gøede, det var i ridehal. Så idag var vi i DKK viby. efter juleferien hvor jeg har trænet SÅ meget med Chiki. Hun gøede da hun kom ud af bilen, når hun løb. og da hun legede tilsidst!

SÅ stolt. hun gøede NÆSTEN ikke! Hun var super opmærksom på mig, og jeg kunne få hende til at ligge sig og blive imens jeg gik bane, uden et ord. Så jeg er utrolig glad for jeg gjorde det for at hun kunne føle sig tryg, og ikke ville gø. Chiki gøede af usikkerhed, så hun vil se så farlig ud. for 1 mdr. siden hvis vi gik forbi en mand med hat på. Hun ville sygge HELT ud. Nu har jeg trænet opmærksomheds træning. Så nu får jeg hende til at kigge mig i øjnene imens vi går forbi, nu går hun bare.

Ville bare ud med min glæde!
simpelthen dejligt, håber det fortsætter den rette vej smiley

- En stolt ejer til den japanske spids - Chiki


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE forandring!
Kommentér på:
KÆMPE forandring!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce