740 visninger
|
Oprettet:
Agility {{forumTopicSubject}}
Hej tænkte på er der nogle der kender nogen steder hvor man kan gå til aligity med chihuahua i Odense eller på fyn ?
Altså små hunde
Ville gerne prøve & gå til med Malik nemlig.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.461
apr 2009
Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 6 Emner: 132 Svar: 531
Han kan ikke komme op i sengen så vi har lavet en slags rampe til ham af en pude, & den løber han fint op & ned af hehe...
apr 2007
apr 2009
Ej hvor trist. Skete der noget med ham efter han blev bidt ?
apr 2007
altså hvis jeg ikk havde sparket den anden hund havde jeg ikk haft timon mere, men han slap med 3 brækkede knogler i den ene pote.. de var brækket helt over så dyrlægen vidste ikk om det var noget der ku hele, men har været rigtig heldig.. han er helt normalt gående nu og har lige så meget energi som alle andre "teenage-hunde".. det er kun hvis han kommer til at sætte lidt forkert af at han lige kommer med et lille piv og så løber han videre.. dyrlægen har sagt at han er i topform og at det er ligesom når vi andre bræker noget, så går der rigtig lang tid før det er helt iorden igen
apr 2009
& synes det er lidt vildt at han så stadig er en lige så glad & energi fuld hund med ingen mærker efter det over for andre hunde.
Har du meldt den hund der overfaldt timon ?
apr 2007
jeg har os trænet ham rigtig rigtig meget til at sku tilbage igen til at omgåes andre hunde, for ka ikk li når nogen holder deres hunde for sig selv når de har oplevet noget.. så får man bare en skræmt og aggressiv hund og det har jeg slet ikk lyst til
ja det er meldt og hun betalte dyrlæge regninger, men hun betalte ikk timons værdi som der os var lidt snak om fordi han jo ku gå hen og få gener senere i livet
Agility
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside