687 visninger
|
Oprettet:
Kreative idéer. {{forumTopicSubject}}
Hey.
-Jeg er en af de typer, som ikke kan lig at fotografere uden at det bare blive en smule kreativt ( altså jeg kan slet ikke finde ud af bare at tage et billede af min hund f.eks :3 ). Men ja, jeg er løbet tør for idéer.. Så har du en og lad anden super fed idé ?
:3
-Bare kom med de sygeste idéer, gerne også noget med model ( Har to veninder, som jeg bruger et bare gange om ugen til fotografering. Den ene er har blond langt lyst hår, og den anden mørke brunt :3 )
-Tak på forhånd.
~
//Cassandra
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 45
(link fjernet)
Jeg synes selv, at det er rigtig flot med den stærke blå farve
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 85
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 45
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Men tag et kig rundt på de forskellige fotosider - find nogle fotografer du virkelig syntes er specielle, gem deres sider så du kan komme tilbage til dem, og prøv at læg mærke til hvad det er ved deres billeder der tiltaler dig.
Vinkler
Farver
Motiver osv.
jan 2009
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 52
1. noget efterår
har sev tænkt på en kjole med efterårs farver måske lidt koldt nu og det er kun vis modellen er med på det eller har jg tænt en stor striktrøje og nogle busker og så ul og tuper hendes hår og læg noget "vildt" make up og put nogle blade og grene i hendes hår sådn en skov trold agtig ller hvad man kalder det
2 noget street
tag noget tøj der minder o e street stil lidt å og sej og fin en grafitig mur og tag en masse billeder der
3 den her er no ment lidt sjovt
noget med ogle gummistøvler og en paraply ;D
med hensynd til dn hund er jeg blank;/
håber det var noget du kunne bruge;D
jan 2009
Kreative idéer.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside