{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

Kreative, hjemmelavede julegaver :) {{forumTopicSubject}}

Hej i fantasifulde HG'ere.
I år er økonomien i bund pga. flytning, og naturligvis SU'en som ikke ligefrem gør en milionær, derfor tænker jeg at det kunne være så hyggeligt at kreere et par julegaver selv. Jeg er meget kreativ, men fantasien mangler. Naturligvis skal det være noget der rent faktisk er brugbart. På listen over personner der skal have julegave i år er:

Søster Naja på 16.
Søster Olivia på 3.
Mor på 38. - går op i sundhed og velvære, lækker bolig og indretning og udseende.
Mors mand 39.
Mors mands forældre - vil gerne lave noget fint til Tove, hun værdsætter det meste.
Far.
Farmor - vil også gerne lave noget personligt til farmor, hun mangler intet, og er svær at finde gave til.
Mormor og oldemor, har ikke særligt meget, og sætter pris på alt.

Har i nogle idéer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreative, hjemmelavede julegaver :)
  • #1   29. okt 2011 Så i god morgen dk at man kunne få sådan noget til velvære man kunne lave og sætte i glas med kamille kunne både bruge det til hud, scrup, og til fodbad.det tror jeg hvertfald jeg skal lave smiley

• #2   29. okt 2011 lave malerier

• #3   29. okt 2011 Sidste år fik vi en kalender med billeder af børn og børnebørn. Den koster ikke ret meget , men har været til meget større glæde hele året, end en dyrt indkøbt gave ville have været.

• #4   29. okt 2011 lave armbånd eller halskæder til damerne i familien, man købe de der startkit med perler, låse osv

• #5   29. okt 2011 Kørekort til alle.. Hmm, det så jeg desværre ikke, men måske man kan finde udsendelsen og opskriften på nettet?
    Smølfen.. - Malerier var en god idé egentlig, tror jeg vil lave et par fine billeder til mine søstre, har måske mulighed for at låne en overhead smiley Prøver at finde en hjemmeside som sælger billig lærred og maling.. smiley Smykker er også en fin idé, det skal bare ikke ligne billigt bras, men har en bekendt som laver smykker selv nærmest magen til pilgrims kollektioner, må lige høre hvor hun køber fra, for de er virkelig flotte smiley

Miriam - jeg er lærenem, så filtning burde jeg da kunne klare, men ellers har jeg symaskine til rådighed og syr ganske udemærket, kan det basale strik, men er ikke en ørn til det, så skal ikke ud i store sweatre og lign. Jeg broderer også.. smiley Måske jeg også skulle lære mig at hækle.. smiley

Fru Pomrus, ja, det er også en god idé, oplagt til min farmor smiley

• #6   29. okt 2011 Miriam - Super fint, tror bestemt jeg skal investere i lærred og maling. Turen går til søstrene Grene smiley

• #7   29. okt 2011 Miriam - okay, jeg må se på det, nu er jeg jo fyldt med idéer! Fik også lige kigget på Søstrene Grenes hjemmesider, som også har mange sjove påfund smiley

• #9   29. okt 2011 altså jeg laver også hjemmelavede julegaver i år. så den står på drømmefangere smiley

• #10   29. okt 2011 Laika - Hvordan kommer de til at se ud? smiley

• #12   29. okt 2011 Okay, jeg tror jeg vil lave et flot portræt af min ældste søster, ved evt. at bruge en overhead til at tegne et billede af hende op med. Det er jeg ret sikker på at hun ville synes om. Også vil jeg lave et billede til min yngste søster, men ved ikke rigtig hvad det skal forestille, hun er ret glad for dyr,. smiley

• #14   29. okt 2011 Jeg er igang med at broderer min mors stjernetegn som hun skal have i julegave, har ikke kostet en disse da det er noget jeg har fået foræret engang... smiley
    Men ellers er det ikke det dyreste at gå igang med.... Men det tager tid.... smiley

• #15   29. okt 2011 Haha, det var da egentlig meget sjovt! smiley

• #16   29. okt 2011 Rikke - det kunne jeg også sagtens, men tror hun ville blive gladere for et maleri smiley Det med kurven er også en fin idé, men eftersom de er pensionister bruger de selv meget tid på at sylte og bage osv.. smiley

• #17   29. okt 2011 lærred og sådan noget er billigere i harald nyborg, de er også mættet, men altid en god ide´at mætte en ekstra gang lidt maling på bagsiden, så er det bare igang du smiley

• #18   29. okt 2011 Mine bedsteforældre har begge fødselsdag midt i December, sidste år havde jeg købt sådan en hjerte æske i Tiger, og så lavet en masse hjemmelavet konfekt i forskellige afskygninger og lagt flot i æsken, i to lag med silkepapir i mellem. Det blev de rigtig glade for :o)

I år laver vi en fotokalender til min farmor, men et billede af både børn/svigerbørn og et af hver af os børnebørn

Hvis du har nogle billeder af familien, så kunne du også lave en fotocollage, til nogle af dem :o)

• #19   29. okt 2011 Kørekort, okay, der vil jeg kigge så smiley
    Anni - det var også en god idé med det hjemmelavede konfekt i lækker indpakning, det tror jeg jeg vil lave til min olde smiley

Kommentér på:
Kreative, hjemmelavede julegaver :)

Annonce