{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.235 visninger | Oprettet:

hunde mad og allergi {{forumTopicSubject}}

Jeg føler jeg er ved at blive sinsyg af , hvad alle siger om hunde mad og allergi, Gandorf , kan ikke tåle korn, lagermider, jeg vil gerne have at han for det bedste af alt , men dyrlæge siger et , hunde hotel siger nået andet, og der hvor jeg køber siger de nået 3, jeg er mega forviret, er der nogen som der kender til det at have en allergi hund, som der ikke kan tåle korn og lagermider , ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde mad og allergi
  • #1   1. feb 2011 BARF... nok det eneste hvor du ved der ikke er tilsat noget. ud over det du selv tilsætter. har selv en tæve med samme allergener

• #2   1. feb 2011 Jeg har Barf ham , det kan han ikke tåle han slår ud af det ;(

• #3   1. feb 2011 Acana, orijen, markus mühle er uden korn...
    Min hund Oskar har sammme allergi som din, og han fungerer fint på acana smiley

• #4   1. feb 2011 Hvor længe har du barfet ham. Det tager noget tid inden en udrensning, så det er helt normalt at der kommer reaktion, da kroppen lige skal have tid til at rense ud.

• #5   1. feb 2011 Hvor længe har du barfet ham, der går mindst en måned før man kan begynde at se et resultat.
    Har selv en allergihund, det eneste råt hun ikke kan tåle er kylling/fjerkræ
    ( det er ofte opfodret med korn)

• #6   1. feb 2011 Gandorf fik Barf i ca 4 måndere smiley og han slog meget ud af det

• #7   1. feb 2011 Så er han ikke kun allergisk overfor lagermider. Så må der være noget andet der driller også. Der er jo på ingen måder lagermider i Barf.

• #8   1. feb 2011 Barf er ikke altid løsningen. Hunde kan også reagere allergisk på fx oksekød, lammekød og andre slags kød, så barf er ingen garanti i sig selv. Men hvis hunden fx er allergiskt overfor lagermider, så kan det jo være en god løsning.
    Her bruger vi Orijen Regional Red (uden korn) og det danske foder PURE fra Kingsmoor (også kornfrit). Mine maltesere har så heller ikke allergi, men da rigtig mange hunde åbenbart får lagermideallergi, har jeg valgt at forebygge ved at fodre kornfrit.

• #9   1. feb 2011 wolfblut har en allergi linje som er uden lagermider dem bruges vi til rocko også har lagermide allergi

• #10   1. feb 2011 Aya kan ikke tåle lagermider og husstøvmider, hun spiser foderet fra wolfsblut. Lige nu er det varianten wild pacific. Vi prøvede også dyrelægens royal canin allergi foder, men det ku hun heller ik tåle. Og gad ik bruge flere penge på dyrelæge foder når jeg helst ville fodre med wolfsblut.

• #12   6. feb 2011 Min hund er også allergisk overfor lagermider. Han får Gourmix fra Vetcur, og har fået det i lidt over 1 år.

Han har også fået allergifoder fra dyrlægen af, men det har jeg simpelthen ikke samvittighed til at fodre med. Det har jo intet med hundefoder at gøre...

Jeg har haft en Veterinær Ernærings Terapeut med på sidelinjen igennem det sidste år. Hun ved hvad hun snakker om, og har hjulpet mange allergihunde til et bedre liv UDEN medicin.

• #13   16. mar 2011 Min fungerer super på Eukanubas Dermatosis (dyrlæge diet). Han er allergisk overfor husstøvmider og lagermider. Der er IKKE korn i foderet. Vi har prøvet en del dyrlæge allergidiæter, og også barf. Intet har fungeret optimalt, bortset fra det han får nu. Det er baseret på fisk og kartofler, og jeg kan kun anbefale det.

• #14   18. mar 2011 ida har allergi over for lagermider husstøvmider og loppespyt. Siden d.14 feb er hun fodret med ziwipeak.( før fik hun z/d fra hills og kløede helt vildt).. 90g om dagen... Hun får fisk, med dampet grønsager hverdag tilsat Hokamix forte og lakse olie...Der udover får hun tørret lam som guffer... det kan købes hos rigtighundemad.dk...
    Hånden på hjertet.. Jeg har fået en ny hund...

Kommentér på:
hunde mad og allergi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce