{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Vis man keder sig.. {{forumTopicSubject}}

Så er der lidt og gå igang med her:

Favoritapplikationer skifter konstant smiley

Værktøjssiden:
- Kaloer Clock: Flot og velfungerende natbordsur.
- ConvertAll: Omsætter næsten alle typer enheder, uundværligt!
- WiFi Analyser: Suverænt værktøj til at finde den bedste kanal til din router, og checke signalstyrken.
- Gmote: Alt for fedt program til at fjernstyre mediaplayer på din pc, og afspille enten på pc'en eller på telefonen.
- SunMoon: Interessant applikation til fortælle lidt om månefase og antal timer med dagslys på en hvilken som helst dato.
- Where's My Droid: Få din Android til at ringe HØJT på kommando via en sms. Fin applikation, hvis du har det med at lade din telefon ligge i jakkelommen eller mellem sofapuderne.
- OurGroceries: Del din indkøbsliste med andre! Opdateres løbende, så man kan handle samtidigt i forskellige butikker, UDEN at købe dobbelt :).
- g-tar free: Spil guitarakkorder på din telefon. Udmærket lydkvalitet, og mange muligheder.
- eoeDrum: Lidt af det samme, men bare med trommer. Ikke noget hit, men ok-sjovt.
- Piano Play: En mere af samme skuffe.
- Spare Parts: SUPER lille program, som har speedet min Hero op - MÆRKBART!
- ONTV: I kender allerede iPhone-web-udgaven. Nu er den her som applikation, og det kører rigtig godt!
- MarketEnabler: Ja - uundværligt efter root, så der kan "shoppes" smiley

Widgetsiden:
- Facebook: Jeg bruger næsten aldrig applikationen, med widget'en er rigtig fin.
- Twidgit: Igen - jeg bruger aldrig applikationen, men widget'en er rar at have.
- DoggCatcher: Et hav af muligheder for at opsætte forskellige feeds. Virkelig fed applikation.

Spillesiden:
- Google terninger: Simpel lille applikation, hvor du smider 2 terninger. Kan ikke andet, men rar at have.
- Sudoku: God underholdning.
- Armageddon: FEDT flyvespil! Skyd med maskinkanon, misiler og kast bomber fra WWII jagerfly. Bruger accellerator, så man styrer med hele enheden. Super sejt!
- Ethereal Dialpad: Afspiller lyde ved at du flytter fingeren rundt på skærmen. Det lyder åndssvagt, men det skal prøves. Fascinerende!
- SpecTrek: Fang spøgelser ved hjælp af GPS og Google Maps. Helt kanon-sjovt tidsfordriv for børn i alle aldre. Du jager spøgelser i dit eget nabolag smiley
- MagicBubbles: Bobler skal parres for at forsvinde. Udmærket underholdning.
- Texas Hold'em: Spil poker live mod rigtige modstandere, dog kun for sjov. Ingen rigtige penge på bordet.
- Bebbled: Stærkt vanedannende Bubble-spil med opgaver, så man ikke bare skal fjerne så meget som muligt.
- Droid Minigolf: Ja - det siger vel sig selv...
- Jewellust: Rigtig fedt spil i stil med det populære Bejewelled fra Facebook. Action!
- Friction Mobile: Stærkt vanedannende! Lidt svært at forklare, men du skyder bobler ud på skærmen, som skal rammes af andre bobler, og efter 3 "hits", forsvinder de. Sværere end det lyder ;).
- Shoot U!: Foregår i et primitivt, tegnet univers. Skyd en figur ud af en kanon, og ram nogle klodser og stjerne. Ret sjovt!
- CubicMan: Skub, tril, rul en kasse rundt på en bane, og få den til at stå på et bestemt felt. Tænke, tænke, tænke.... ;).
- The Great Land Grab: Her skal du opkøbe landområder, så mange som muligt, og så billigt som muligt. Det sjove er, at den bruger GPS og maps, så det er den virkelige verden, du leger med smiley
- A World Of Photo: Online udveksling af billeder med Android brugere over hele verden. Tag et snapshot her og nu og send det afsted, og se hvad en tilfældig modtager synes om dit billede. Det er UTROLIGT, hvad folk sender ud :).

Home:
- PureCalendar: Simpelthen den bedste kalenderwidget, jeg har prøvet. Super indstillingsmuligheder for både størrelse, farver og meget andet.
Ud over den, har jeg kun standard-widgets og genveje.

Diverse kontakt-ting-siden:
- Skype: Det siger sig selv. Kører superfint!
- Meebo IM: Alt-muligt-messenger. Fungerer rigtig godt!
- Bambuser: Lav live-transmissioner med din telefon. Det hele streames til en server, hvor andre kan følge med i din "udsendelse". Du kan lægge en player ind på din egen hjemmeside, og streame direkte til Facebook. Virkelig fedt!!!
- Hoccer: Overfør filer mellem Android telefoner på en anderledes og sjov måde. Filerne "kastes" frem og tilbage.

Musiksiden:
- Shazam: Til at genkende musik.
- Album Art Grabber: Henter automatisk alle de manglende albumbilleder til min musik.
- DroidLive: Netradio applikation med mange søgemuligheder.
- LinkStation Player: Streamer musik og billeder fra min egen NAS-server derhjemme. Simpelthen et uundværligt par i det digitale hjem. Hvis jeg har netadgang på telefonen, har jeg også alle mine fotos og musik fra min NAS-server med i lommen. UUNDVÆRLIGT!

GPS-siden:
- CoPilot Live: Komplet navigation til Android. Fungerer virkelig godt.
- Here I Am: Send position til venner via GPS.
- Layar: Få info om det, du søger efter, direkte op på skærmen som et lag over kamera-visningen.
- Google Skymap: Den er der allerede skrevet en masse om. Men det ER sgu sejt!
- Alice: Finder kunstnerne i din musiksamling, og fortæller dig, hvem som giver koncert hvor og hvornår.
- Traininfo: Giver dig oplysninger om ankomst og afgang på den togstation, du befinder dig på.
- Car Locator: Sæt din bil, og find den igen.



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Vis man keder sig..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce