{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.533 visninger | Oprettet:

40 ting når man keder sig i elvator... {{forumTopicSubject}}

ja jeg kom sådan til at kede mig i dette kedelige gråvejr, så jeg gik på jagt på google... Hvad man eventuelt kan gøre når man keder sig....

fandt denne her temmeligt morsom :

Kedsomhed - Ting du kan lave i en elevator...

1,Sig som en racerbil når nogen træder ind eller ud af elevatoren....

2,Puds næse og tilbyd at vise indholdet af din kleenex til de andre i elevatoren.....

3,Skær smertefulde grimasser mens du slår dig i panden og mumler "Klap så i, for fanden da, klap så i!"....

4,Nyn de første seks toner af "Dengang jeg drog afsted" uafbrudt...

5,Sælg postkort....

6,På en lang tur, sving fra side til side i takt med elevatorens bevægelser....

7,Kig ned i din rygsæk/håndtaske og spørg: "Har du nok luft dernede?"....

8,Tilbyd et navneskilt til den der stiger på og tag dit eget på hovedet......

9,Stå helt stille uden at sige noget i hjørnet af elevatoren, med hovedet ind mod væggen uden at stå af....

10,Når du ankommer til din etage, flå og riv i døren og se så flov ud når de åbner af sig selv.....

11,Læn dig over mod en anden i elevatoren og sig "Bussemands patrulje på vej"....

12,Byd alle der stiger ind i elevatoren hjertelig velkommen og bed dem om at kalde dig "General"...

13,Et eneste ord:"Prutning..."

14,På øverste etage, hold døren åben og forlang at forblive åben indtil du har hørt den 25 øre, du lige har smidt, rammer bunden...

15,Lav yoga øvelser.....

16,Glo fnisende på en anden i elevatoren og sig til ham "Jeg har nye sokker på"....

17,Når der er mere end 8 i elevatoren, muml fra bagerst i elevatoren "Åh nej, køresyge!"....

18,Del religiøse foldere ud i elevatoren.....

19,Miav med jævne mellemrum.....

20,Væd med andre passagerer, om du kan få en to-krone op i næsen.....

21,Vis andre i elevatoren et sår, og spørg om det ser betændt ud....

22,Syng "Mester Jakob" konstant, mens du trykker på knapperne....

23,Medbring en køletaske hvorpå der står "Humant Hoved".....

24,Glo intenst på en anden i elevatoren i et stykke tid og udbryd så: "Du er en af DEM" og flygt så til det fjerneste hjørne i elevatoren.....

25,Bøvs og sig så: mmmmm... hvidløg!"....

26,Spørg hver gang der kommer en ny ind i elevatoren, om du må trykke på knappen for vedkommende.....

27,Når der er stille i elevatoren, se dig omkring og spørg så "Er det din mobiltelefon?".....

28,Lav et skyggespil....

29,Sig "ding" ved hver etage.....

30,Sig "Hvad mon den røde knap er til?!" og tryk på den!

31,Lyt til væggen gennem et stetoskop....

32,Tegn en lille firkant på gulvet med kridt og meddel de andre at dette er "Dit personlige område.....

33,Meddel med "alien" stemme: "Must find a suitabel host body".....

34,Glo intenst på din tommelfinger og sig: "Jeg tror den vokser!"...

35,Grin hysterisk i fem sekunder og glo så på de andre, som de var sindssyge.....

36,Børst usynlige dyr af armene, imens du skriger" Aaughh, få dem af!".....

37,Når elevatoren er på vej op, hop voldsomt op og ned imens du råber: "Ned, sagde jeg, ned!!" ....

38,Medbring en vandpistol og sprøjt på de andres sko....

39,Tegn små tændstikmænd på væggene....

40,Prøv at starte en "Bølge"....

Hermed er der frit valg på øverste række....

Der er et par stykker jeg har tænkt mig at udføre næste gang jeg kommer på syghus syd... :oD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  40 ting når man keder sig i elvator...
  • #1   16. okt 2008 HI HI

  • #2   16. okt 2008 Meget morsom:-O

  • #3   16. okt 2008 så keder man sig rigtig meget he he

  • #4   16. okt 2008 Du mangler 10 punkter i den. Normalt hedder den 50 ting du kan lave i en elevator.

  • #5   16. okt 2008 50 ting du kan lave i en elevator

    1.Sig som en racerbil når nogen træder ind eller ud af elevatoren
    2. Puds næse og tilbyd at vise indholdet af din kleenex til de andre elevatoren
    3. Skær smertefulde grimasser mens du slår dig i panden og mumler "Klap så i, for fanden da, klap så i!"
    4. Nyn de første seks toner af "Dengang jeg drog af sted" uafbrudt
    5. Sælg postkort
    6. På en lang tur, sving fra side til side i takt med elevatorens bevægelser.
    7. Kig ned i din rygsæk/håndtaske og spørg: "Har du nok luft dernede?"
    8. Tilbyd et navneskilt til den der stiger på og tag dit eget på hovedet.
    9. Stå helt stille uden at sige noget i hjørnet af elevatoren, med hovedet ind mod væggen uden at stå af.
    10. Når du ankommer til din etage, flå og riv i døren og se så flov ud når de åbner af sig selv.
    11. Læn dig over mod en anden i elevatoren og sig "Bussemands patrulje på vej"
    12. Byd alle der stiger ind i elevatoren hjertelig velkommen og bed dem om at kalde dig "General"
    13. Et eneste ord: "Prutning..."
    14. På øverste etage, hold døren åben og forlang at forblive åben indtil du har hørt den 25 øre, du lige har smidt, rammer bunden.
    15. Lav yoga øvelser.
    16. Glo fnisende på en anden i elevatoren og sig til ham "Jeg har nye sokker på"
    17. Når der er mere end 8 i elevatoren, muml fra bagerst i elevatoren "Åh nej, køresyge!"
    18. Del religiøse foldere ud i elevatoren.
    19. Miav med jævne mellemrum.
    20. Væd med andre passagerer, om du kan få en to-krone op i næsen.
    21. Vis andre i elevatoren et sår, og spørg om det ser betændt ud
    22. Syng "Mester Jakob" konstant, mens du trykker på knapperne.
    23. Medbring en køletaske hvorpå der står "Humant Hoved"
    24. Glo intenst på en anden i elevatoren i et stykke tid og udbryd så: "Du er en af DEM" og flygt så til det fjerneste hjørne i elevatoren.
    25. Bøvs og sig så: mmmmm... hvidløg!"
    26. Efterlad en kasse mellem dørene.
    27. Spørg hver gang der kommer en ny ind i elevatoren, om du må trykke på knappen for vedkommende.
    28. Når der er stille i elevatoren, se dig omkring og spørg så "Er det din mobiltelefon?".
    29. Spil på blokfløjte.
    30. Lav et skyggespil.
    31. Sig "ding" ved hver etage.
    32. Læn dig mod etageknapperne.
    33. Sig "Hvad mon den røde knap er til?!" og tryk på den!
    34. Lyt til væggen gennem et stetoskop.
    35. Tegn el lille firkant på gulvet med kridt og meddel de andre at dette er "Dit personlige område.
    36. Medbring en stol
    37. Ta" en bid af en sandwich og spørg en anden i elevatoren: "Veh du seh hvah dah i mihn muhnd?"
    38. Blæs spyt bobler.
    39. Træk dit tyggegummi ud af munden i lange snore.
    40. Meddel med "alien" stemme: "Must find a suitabel host body".
    41. Medbring et tæppe og kram det beskyttende ind til dig.
    42. Lav eksplosionslyde hver gang nogen trykker på en knap.
    43. Tag solbriller på og glo mistænksom på de andre i elevatoren, som de var "røntgen briller".
    44. Glo intenst på din tommelfinger og sig: "Jeg tror den vokser!"
    45. Medbring en vandpistol og sprøjt på de andres sko.
    46. Grin hysterisk i fem sekunder og glo så på de andre, som de var sindssyge.
    47. Tegn små tændstiksmænd på væggene.
    48. Prøv at starte en "Bølge"
    49. Børst usynlige dyr af armene, imens du skriger" Aaughh, få dem af!"
    50. Når elevatoren er på vej op, hop voldsomt op og ned imens du råber "Ned, sagde jeg, ned!!"





  • #6   16. okt 2008 hehe og tænk sig hvis nogen gjorde det... man ville sku hurtigt stige af smiley

  • #7   16. okt 2008 Aiiii findes der flere punkter... seeeeejt..... :oO *GRINER*

    Takker


  • #8   16. okt 2008 Så lidt smiley

  • #9   16. okt 2008 haha. det med at hoppe er mega sjovt.

  • #10   16. okt 2008 jeg kunne nu godt finde på nogle af slagsens.... bare for humorens skyld... Men okey... har en sygligt sort humor... haha

  • #11   16. okt 2008 Gjorde det gerne i en by jeg ikke kom i så ofte smiley
    Men niks om jeg turde på mit arbejde da, alle ved i forvejen hvem jeg er dernede smiley haha


  • #12   16. okt 2008 Weee nu ved jeg hvad jeg skal lave næste gang jeg skal køre i elevator *GG*

Kommentér på:
40 ting når man keder sig i elvator...

Annonce