{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Go' oplevelse & udfordringer søges! =D {{forumTopicSubject}}

Hej Alle ! =)

Så har Beagle Mads været til sin første schweisstræning(blodspor) i år. Det gik rigtig godt, vi var afsted i morges, og kørte til Dronninglund storskov. Det var første gang jeg selv var med, det plejer at være min mor der er afsted med Mads smiley Men han er ligeså hurtig til at finde sporet og skindet + gufferne i enden af de 100 - 400 meter, som han plejer at være, selvom det nok er over et år siden han var afsted sidst smiley

Nu søger mine hunde og jeg nogle nye udfordringer, håber I gider være med og sende nogle ! =D Det er jo kun for sjov, så jeg accepterer alle(medmindre jeg har været oppe imod hunden før) smiley

Fortsat god søndag aften allesammen ! =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Go' oplevelse & udfordringer søges! =D

Annonce