{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

CH klassen fra 15 mdr {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man tilmelde sig i Champ klasse fra 15 mdr når hunden først kan blive champ når den er min 24 mdr??? og hvordan kan det være at nogen skriver junior champ hvordan bliver man det...og er der noget der hedder det????

Jeg spør da vi har siddet og snakket om det her en flok mennesker, men jeg kan ikke give forklaringen, og da der er mange kloge og vise mennesker der har udstillet i mange år herinde kan det være en kan svare mig på det ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CH klassen fra 15 mdr
  • #1   13. feb 2011 I nogle lande kan man blive champion forholdsvist tidligt

• #2   13. feb 2011 kan ikke svare på det første. men hundene kan blive tysk junior champ (det er min akoya bla) -- det skulle efter sigende være en af de svre titler at få da man jo kun har ganske kort tid at opnå certerne i.

• #3   13. feb 2011 Okay tak for svar, så blev jeg lidt klogere ;o)

• #4   13. feb 2011 Det er jo fordi man før kunne blive champ som 15 måneder og dem der blev det sidste år skal jo stadig have mulighed for at stille i champ klasse.

• #5   13. feb 2011 Ja det er faktisk rigtig tine - det er set helt ned på hvalpestadiet at de bliver champions over there

• #6   15. feb 2011 Ja, syntes også det er for tideligt at de kan blive champ i USA... Men til gengæld skal der være et hvis antal hunde ikke bare tilmeldt men også møde op, for at man kan opnå de gældene point.... Så der ovre oplever de en pæn potion "Chikane" Hvis man ikke ønsker en andens hund skal blive champ, lader man være at stille sin hund:o)

• #7   16. feb 2011 Kan ikke svare på spørgsmålet ang. championklassen...

Beagleklubben har indført cert. til både juniorer og veteran. Begrundelse - tiltrække "titel-liderlige" beagleejere smiley Og dermed øge indtjeningen....

Tror ikke der er mange som ser det som en "rigtig" championtitel, men bare et tegn på at denne hund har vundet meget i junior eller veteranklassen!

• #8   17. feb 2011 Hvis en hund er amerikansk champion kan den stille i ch klasse allerede fra 15 mdr...

• #9   18. feb 2011 Sunshine - Nej, det kræver selvfølgelig 3 cert.'er i henholdsvis junior og veteranklassen for at udløse en titel smiley

Fandt lige en mail med beagleklubbens "nye" regler:

Kære udstillere

Så kan vi byde på endnu flere gode grunde til at deltage på Beagle Klubbens udstillinger.

Fra 01.01.2010 er der mulighed for at opnå nye titler med sin hund - det drejer sig om:

Klub-juniorchampion: Juniorcertifikat uddeles kun i juniorklasse og for at opnå titlen skal hunden vinde klassen 3 gange med excellent. Juniorcertifikaterne skal opnås under minimum 2 forskellige dommere. Er 1. vinderen Klub Juniorchampion går juniorcertifikatet videre til 2. vinderen (forudsat at hunden har opnået præmieringen excellent).

Klub-veteranchampion: Veterancertifikatet uddeles kun i veteranklasse og for at opnå titlen skal hunden vinde klassen 3 gange med excellent. Veterancertifikaterne skal opnås under minimum 2 forskellige dommere. Er 1. vinderen Klub Veteranchampion går veterancertifikatet videre til 2. vinderen (forudsat at hunden har opnået præmieringen excellent).

Da der er tale om klub-champions uddeles ovennævnte certifikater KUN på Beagle Klubbens udstillinger.

For så vidt angår ovennævnte titler er der tale om kategori 2-titler - Det vil sige, at titlerne ikke kommer til at fremgå af udstillingskataloger, men de kommer på hundens afkom (stambog), ligesom de kommer til at fremgå af hundens præmieringsoversigt på www.hundeweb.dk.

• #10   22. feb 2011 Jeg kan godt lide ideen med Junior titler... Man udstiller jo også i den alder for at hunden bliver dygtigere i ringen, og arbejder på at den elsker det at udstille, og det bliver unægtelig lidt sjovere, når man også kan opnå noget...

I Tyskland er det sådan at man skal opnå dem både på international og national udstillinger....

Syntes også det er en god ide´med veteran titel, men mener så de kun skal kunne opnåes hvis hunden i forvejen er "Normal" champion kunne godt tænke mig at se flere veteraner, på de forskellige udstillinger..

Kommentér på:
CH klassen fra 15 mdr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce