{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K9 Natural BARF
  • Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
    #2   22. feb 2011 Hvorfor skriger det i dine ører?

• #4   22. feb 2011 Hold da op en pris!!!

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

#5   22. feb 2011 Jamen nu er produktet ikke varmebehandlet. Det er frysetørret. Dvs. man blender kød, frugt og grønt, fjerner vandet og fryser det. Når det så skal bruges igen, så tilsætter man vand, det svulmer op og er klar til servering.

På denne måder undgår man varmebehandling. BARF er jo også frosset.
    Der er sket rigtig meget udvikling inden for dette område og i USA findes der et hav af BARF mærker der produceres på denne måde. Tror ikke man kommer tættere på råt ferskt kød end frysetørring.

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

#6   22. feb 2011 Ja, det er ikke billigt, men hvis du regner dagsprisen ud, så er det et par kroner billigere end ZiwiPeak.

• #7   22. feb 2011 Ja, men så meget vil jeg personligt ikke give for hundemad, det syntes jeg ikke der er grund til. Men det er min personlige mening

• #8   22. feb 2011 Glemte lige - jeg syntes det er en meget ensidig fodring - det er enten lam eller okse

• #11   22. feb 2011 der er 13% protein og 75 % vand ved servering,så kan man jo bare tage et hviliketsom helst produkt og hælde vand over,og servere det for hunden,nej tak,foretrækket RÅ mad

• #12   22. feb 2011 Karina C,
    nemlig

• #14   23. feb 2011 Hvor køber man så fersk kød til sin hund ud over det vi køber hos slagteren , fordi det er da pænt dyrt at barfe hver dag hvis vi skal købe det hos slagteren , og også pænt besværligt at skulle besøge slagteren hver anden dag .

• #15   23. feb 2011 www.rigtighundemad.
    www.barf.dk
    Kragborg
    Så handler man ind til 1-2 måneder

google er din ven - søg barf forhandler og det springer frem

• #18   23. feb 2011 man kunne vel godt lave en aftale med det lokale slagterhus om at ligge alt de ikke kan bruge til side ..

• #20   24. feb 2011 Nu er målgruppen for produktet jo ikke jer der allerede fodrer jeres hunde med det bedste foder til en hund.

Der er kun ca 2 % der BARF,er herhjemme. Resten er stadig ført bag lyset af den milliardindustri der producerer tørfoder bestående af korn og farlige kemikalier!

Hvis i virkelig vil hjælpe flere hunde og deres ejere til et bedre hundeliv, bør i gå på foderdebatten hvor de uoplyste er :), og lovprise produkter som dette! For mange mennesker er det en proces at blive BARF,ere...

Ang. proteinindhold, så er det ikke ligemeget om det bliver angivet i tør eller opblødt tilstand når vi snakker procenter....

Husk at svin kan give cementmave.

Nu er jeg jo Rigtig hundemad forhandler smiley

Når i køber hos os forhandlere kan vi sikre at jeres hund får den rette mængde brusk, kallun, og indmad , og vi vejleder helt gratis hvis i får problemer og vi kender mange gode NATURLIGE alternativer til de gængse løsninger. F.eks forgifter mange ikke kun lopperne, men også deres hund....
    Jeg forstår fuldt ud jer der selv finder alternativer, men husk at ikke alle ved lige så meget som jer. For de allerfleste der overvejer at starte op på BARF, kan det være ret uoverskueligt, og det sikreste for hunden at have et godt sted at få den vejledning.

Og nu er pris jo ikke det eneste parameter i skal fodre efter, kvalitet og sikkerhed skal i også huske at tænke på.

Jeg vil give jer ret i at det ikke ser helt appetitligt ud, men så er det jo godt at jeres hunde ikke spiser med øjnene som vi gør, men med næsen smiley !!!!

PS - jeg er enig i at råt kød er absolut det bedste i kan give jeres hunde

MVH Lisbeth

• #23   24. feb 2011 tro mig - om nogen er jeg fortaler for råt kød!

Og i ville ikke tro mig hvis jeg fortæller om folks indvendinger mod BARF.
    Her i 2011 er der stadig nogle der tror at hundene bliver glubske....
    Pia,
    Jeg siger jo at BARF er bedre end alt tørfoder og andre alternativer, men for mange mennesker er det lige så fjernt at fodre deres hunde med råt kød som det er for mig at fodre mine heste med råt kød,,,derfor sælger jeg også et tørfoder uden korn, renderet fedt, konserveringsmidler mm.
    Og jeg syntes jeg skiver ret klart i mit indlæg at råt kød er det jeg mener er det absolut bedste!
    Kan jeg få disse mennesker ind i min butik har jeg dog en chance for at påvirke dem . Der er også mange som ikke har mulighed for at fodre råt, de bør tilbydes et alternativ til det, såkaldte premiumfoder, der i mange tilfælde indeholder meget korn og farlige konserveringsmidler, og set i forhold til det, så er det frysetørrede fnuller et fantastisk alternativ til dem der ikke finder det lige så logisk og nemt at fodre med råt kød som du gør..
    p.s vi anbefaler ikke at blande kallun med andre kødtyper før umiddelbart inden måltidet serveres, da enzymerne i kallunen æder / fordøjer det kød det blandes med

Palle
    Hvad er så et godt tørfoder i dine øjne?
    Og hvad ville din hund vælge hvis du satte en skål med f.eks Hills ved siden af det opblødte klamme fnuller?

• #26   28. feb 2011 Pia... og jeg spiser et stykke lagkage selvom det bestemt ikke er sundt for mig smiley

Kommentér på:
K9 Natural BARF

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce