2.597 visninger
|
Oprettet:
K9 Natural BARF {{forumTopicSubject}}
Nogle der har prøvet K9 Natural tør barf?
http://www.porcani.dk/group.asp?group=281
jan 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.811
jan 2007
På denne måder undgår man varmebehandling. BARF er jo også frosset.
Der er sket rigtig meget udvikling inden for dette område og i USA findes der et hav af BARF mærker der produceres på denne måde. Tror ikke man kommer tættere på råt ferskt kød end frysetørring.
jan 2007
mar 2007
mar 2007
aug 2004
Følger: 48 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.045
aug 2004
Følger: 48 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.045
nemlig
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
mar 2007
www.barf.dk
Kragborg
Så handler man ind til 1-2 måneder
google er din ven - søg barf forhandler og det springer frem
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
okt 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 11 Svar: 68
Der er kun ca 2 % der BARF,er herhjemme. Resten er stadig ført bag lyset af den milliardindustri der producerer tørfoder bestående af korn og farlige kemikalier!
Hvis i virkelig vil hjælpe flere hunde og deres ejere til et bedre hundeliv, bør i gå på foderdebatten hvor de uoplyste er :), og lovprise produkter som dette! For mange mennesker er det en proces at blive BARF,ere...
Ang. proteinindhold, så er det ikke ligemeget om det bliver angivet i tør eller opblødt tilstand når vi snakker procenter....
Husk at svin kan give cementmave.
Nu er jeg jo Rigtig hundemad forhandler
Når i køber hos os forhandlere kan vi sikre at jeres hund får den rette mængde brusk, kallun, og indmad , og vi vejleder helt gratis hvis i får problemer og vi kender mange gode NATURLIGE alternativer til de gængse løsninger. F.eks forgifter mange ikke kun lopperne, men også deres hund....
Jeg forstår fuldt ud jer der selv finder alternativer, men husk at ikke alle ved lige så meget som jer. For de allerfleste der overvejer at starte op på BARF, kan det være ret uoverskueligt, og det sikreste for hunden at have et godt sted at få den vejledning.
Og nu er pris jo ikke det eneste parameter i skal fodre efter, kvalitet og sikkerhed skal i også huske at tænke på.
Jeg vil give jer ret i at det ikke ser helt appetitligt ud, men så er det jo godt at jeres hunde ikke spiser med øjnene som vi gør, men med næsen
PS - jeg er enig i at råt kød er absolut det bedste i kan give jeres hunde
MVH Lisbeth
okt 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 11 Svar: 68
Og i ville ikke tro mig hvis jeg fortæller om folks indvendinger mod BARF.
Her i 2011 er der stadig nogle der tror at hundene bliver glubske....
Pia,
Jeg siger jo at BARF er bedre end alt tørfoder og andre alternativer, men for mange mennesker er det lige så fjernt at fodre deres hunde med råt kød som det er for mig at fodre mine heste med råt kød,,,derfor sælger jeg også et tørfoder uden korn, renderet fedt, konserveringsmidler mm.
Og jeg syntes jeg skiver ret klart i mit indlæg at råt kød er det jeg mener er det absolut bedste!
Kan jeg få disse mennesker ind i min butik har jeg dog en chance for at påvirke dem . Der er også mange som ikke har mulighed for at fodre råt, de bør tilbydes et alternativ til det, såkaldte premiumfoder, der i mange tilfælde indeholder meget korn og farlige konserveringsmidler, og set i forhold til det, så er det frysetørrede fnuller et fantastisk alternativ til dem der ikke finder det lige så logisk og nemt at fodre med råt kød som du gør..
p.s vi anbefaler ikke at blande kallun med andre kødtyper før umiddelbart inden måltidet serveres, da enzymerne i kallunen æder / fordøjer det kød det blandes med
Palle
Hvad er så et godt tørfoder i dine øjne?
Og hvad ville din hund vælge hvis du satte en skål med f.eks Hills ved siden af det opblødte klamme fnuller?
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
K9 Natural BARF
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside