{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

undersøgelse t/ bank om ny forretning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige brug for jeres hjælp om kundeforespørgsel på udvidelse af min butik brug gerne 2 min på forhånd tak....
DET OMHANDLER KUNDER I OMRÅDET SKÆLSKØR....
I MÅ GERNE MAILE TIL DEM KENDER.....
Banken skal bruge en beregning på kundeklientel. Gerne så realistisk så muligt...

http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=survey&SMSurveyId=1a1423e2cad838ec6ce3d8218548f228


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undersøgelse t/ bank om ny forretning
  • #1   27. feb 2011 Har svaret.. Er dog fra Slagelse,men er i Skælsør flere gange om ugen smiley

  • #2   27. feb 2011 takker stine..........

  • #3   27. feb 2011 Jeg har også svaret, men må være ærlig og sige, hvad jeg tror - der er så mange steder hvor man kan købe dyreting og - foder indenfor ca. 15-20 km omkreds, at en ny butik i Skælskør nok ville få problemer .....

    De fleste hundeejere har bil, og ellers er det jo supernemt at bestille over nettet.

    Men ellers pøj pøj med ideen - den der intet vover.....


  • #4   27. feb 2011 Jeg savner brugsudstyr hernede,, Skal jeg handle kvali varer og mine liner,er tættest på Vordingborg hundesport eller Kenjan.. Jeg handler ikke på nettet,da jeg vil mærke hårdhed og kvali på bidepøller,bolde,apportbukke osv.. Yderlig vil jeg kunne prøve tøjet før køb smiley

  • #5   28. feb 2011 Stine hva med foder typer?
    Jeg er rigtig glad for den beskrivelse da du ikke er den eneste....


  • #6   28. feb 2011 Jeg kan sagtens se pointen, Susan - det jeg er bange for er at merkedet er for lille. Man køber jo ikke en ny dressurline, dummy etc. ret tit - det holder jo det skidt, når man køber kvalitet. Mange af mine ting er ældgamle - slidte men virker.....
    Men ja, f.eks. Kenjan kvaliteter/udvalg - det lyder tillokkende.
    Jeg tænker, at du så ihvertfald skal udvide dit foderprogram meget, pt. fører du kun en type foder - jeg bruger f.eks. specialfoder til large breed racer, hvalp og senior - det er der ikke i dit program.


  • #7   28. feb 2011 Susan.. Foder har jeg en aftale på,så det køber jeg kun der smiley

    Men jeg bruger large breed variant


  • #8   28. feb 2011 Men foderkunder er de allervigtigste, da det er dem der fast og meget hyppigt lægger penge i forretningen......

    Susan er det ok, vi smider disse overvejelser i tråden, ellers så sig lige til. Jeg synes projektet er spændende.....


  • #9   28. feb 2011 al den hjælp i kan komme med vil jeg være meget for... da jeg virkelig ligger søvnløs over det. da jeg rigtig rigtig gerne gøre det. men er usikker på jeg kan hente alle udgifter hjem om måneden.

  • #10   12. mar 2011 Kirsten jeg er ved at lave flere deals med foder varrianter, men det kræver kundelag først og fremmest...

Kommentér på:
undersøgelse t/ bank om ny forretning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce