{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

Så stor hund og to døde katte. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem efter en gåtur med min hund, og da vi kommer ned forbi XL byg ser jeg to gule øjne på parkeringspladen.
Først tror jeg det er en kat, da Fifi (min hund) forsøger at komme derhen, men jeg kan godt se at det er et større dyr, og tænker derfor ræv (har set flere ræve inde i byen). Jeg bliver så lidt nervøs - da der før er løbet en ræv imod mig - og kigger fremefter, for at gå lidt hurtigere.

Jeg er så lige ved at træde på en død kat, der ligger midt på fortorvet. Det er tydeligt at den kun lige er død, og også tydeligt at den er dræbt af et andet dyr, da der ligger pels hist og her. En 10-20 m oppe ad vejen ligger der endnu et dødt dyr (formoder endnu en kat).
Jeg kigger så tilbage mod "ræven", som fint sidder og iagttager os, og ser at den er en helt del større end en ræv, og grålig.

Jeg fortsætter, og da jeg når op til rundkørslen, ser jeg hunden gå rundt omkring den døde kat. Den er stor (mutte størrelse/udseende), halen er busket, men hænger nedad.

Jeg er så totalt parnoid hele vejen hjem, og går konstant og kigger mig over skulderen, men den blev heldigvis hvor den var.

Jeg aner ikke hvad det kan være for en hund? Vi har en mutte/mutteblanding i byen, men den er langpelset som en collie.
Den var stor, grålig, havde strirører og halen var stor og busket, men sad mere som en schæfers.
Nogle idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så stor hund og to døde katte.
Kommentér på:
Så stor hund og to døde katte.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce