{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Rigtig Hundedag Slagelse 17. April {{forumTopicSubject}}

Vi inviterer til en
RIGTIG
HUNDEDAG
SØNDAG D. 17. APRIL KL. 11—16

HUNDEFOTOGRAF
DYRLÆGE
KLIKKERTRÆNING OG AGILITY
V.O.M KROPSTERAPI

Proff. fotograf Poul G. tager billeder af din hund hele dagen —priser fra Kr. 75,-
Se mere på www.poulg.dk

BARF Dyrlæge Anett Weber besvarer spørgsmål og laver ernæringstjek hele dagen
Særpris Kr. 150,- Bestil tid på 31 66 84 41

Ann-Jeanita introducerer til agility og klikkertræning kl 13
Ann Jeanita er her hele dagen, og fortæller både om træning og kropsterapi.
Der er mulighed for en V.O.M. kropsterapibehandling til intropris Kr. 150.-
V.O.M. står for Veterinær Ortopædisk Manipulation (kiropraktik)
Se mere på (link fjernet)

Gratis prøver på NOW, måske verdens bedste tørfoder.

Startpakke på BARF til absolut intropris incl. Vejledning Kr. 260,-

Hold øje med hjemmesiden for mere info
www.nordrup.rigtighundemad.dk



Kom og få en god dag sammen med andre hundevenner
RIGTIG HUNDEMAD
Nordrupvej 46, 4200 Slagelse

MVH Lisbeth og Bo Tlf 31 66 84 41
Vis mere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig Hundedag Slagelse 17. April
  • #1   23. mar 2011 Det ser spændende ud. Det vil jeg overveje.

    Har boet på samme vej bare i nr. 30, så jeg vil sagtens kunne finde vej.


  • #2   23. mar 2011 Gitte - det lyder dejligt. Og så er det vist afsløret at vi ligger langt ude på landet smiley
    Men til gengæld er her smukt og landligt smiley vel at mærke hvis vejret bliver godt, så det håber vi meget på.!
    Ideen er også at holde det afslappet, og at man kan møde andre hundeejere og få en hyggesnak, prøve forhindringerne eller lege i den store indhegnede have


  • #3   23. mar 2011 det lyder spændende det må man vel lige kigge på.....

    Hvis jeg ikke jobber denne dag så kan det være jeg kigger ud, måske også med min hund, hvis det er rum til at han kan magte dette... (han kan ikke magte alt for mange vilde oplevelser uden at blive stresset, så det må lige overvejes nøje)


  • #4   23. mar 2011 Susan. I skal være velkomne. Der er næsten 2 tønder land at boltre sig på, så mon ikke i kan finde en rolig plet, hvis det kniber smiley

  • #5   23. mar 2011 Hvad vil det sige at få lavet et ernæringstjek? Vil der ikke være nogen gode tilbud til os der barfer i forvejen? Går ud fra startpakken er til nye...

  • #6   23. mar 2011 Ej hvor sjovt så bor jeg lige opad dig næsten- i sønderup hihii..

    Desværre er jeg til Scrap messe denne dag øv øv smiley

    Du må endelig sige til hvis du holder noget en anden gang smiley
    Tulle elsker at lege med andre hunde, store som små


  • #7   24. mar 2011 kunne måske godt være interresseret smiley

  • #9   26. mar 2011 Trine - et ernæringstjek er ca. en halv times gennemgang af din hund hvor du også lærer at huldvurdere din egen hund, og hvor du får kvalitetstid med en dyrlæge der faktisk har tid til dig..der vil også være mulighed for at høre på, når andre får et tjek.
    Anett er her også for at snakke og besvare spørgsmål hele dagen.

    Startpakken kan også købes af dem der i forvejen er BARF,ere med fodel. smiley Dog kun et tilbud pr. kunde

    Jeg må også hellere fortælle at Ann Jeanita er super god til bindevævsmassage!


  • #10   26. mar 2011 Tulle
    I skal altid være velkomne, vi har også små hunde - dog er de en flok, så det er mest lille Lillie der gider lege..


  • #11   27. mar 2011 Det ville da være dejligt smiley
    Vi er naboer til nogen med din race men den er bange for alt og alle og Tulle vil sååå gerne lege med den, men den ryster og gemmer sig så det ville være fedt hvis vi kan kikke ud en dag så hun kan få leget lidt smiley


  • #13   28. mar 2011 Stine
    Ja, hundene er velkomne smiley

    Her lige en uddybning af ernæringstjekket:
    En vurdering af hundens foderstand, herunder fedtfordeling, muskelfylde og knoglebygning. En vurdering af hundens hud og pels. Er huden tør, fedtet, er der rødme, sår, irritation, der evt. kunne tyde på allergi eller andre hudlidelser. Er pelsen blød, blank og fyldig eller er den mat, tør, fedtet,mangler der underuld etc. En vurdering af hundens tandsæt og kløer samt en generel snak om, hvordan hundens fordøjelse fungerer.
    Ernæringschecket kan munde ud i forslag til en foderplan, såfremt ejeren ønsker det.




Kommentér på:
Rigtig Hundedag Slagelse 17. April

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce