{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.168 visninger | Oprettet:

Hundebur {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet at få fat i et hundebur til Baldur da vi har købt en bil med 5 døre.
Før sad han i sele på bagsædet men han er meget urolig og gør konstant under kørsel af glæde, han elsker at køre bil.
Vi har prøvet at alt for at afhjælpe det og derfor overvejer jeg nu hvor vi har købt bil med 5 døre om det ikke ville være en bedre ide med et bur til ham.
Jeg ville gerne have denne her til ham, ved nogle af jer om det er et godt bur og vil størrelsen passe en Baldur på 46 cm i ryg højde og 17 kg, han skal kunne ligge godt når vi kører.

http://www.alttilhundogkat.dk/kanvasbure.6?/Generelt/HUNDE/Kanvasbure%20NY/39723%20Vario%2040%20hundebur.%20Ca.%2091x58x61cm./&showitem=10822


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundebur
  • #2   2. apr 2011 Det kan vist ikke klappes sammen, det glemte jeg at skrive at det skulle kunne,


  • #3   3. apr 2011 Ja jeg kunne selvfølgeli vælge et stålbur der kan klappes sammen og så få et af de der betræk til

  • #4   3. apr 2011 Jeg ville vælge stål-buret... Det kan ikke bides i stykker, det er mere luftigt her til sommer - og du kan evt.købe et betræk ved siden af og lægge over, som du selv skriver.
    Stål-buret er lidt dyrere i anskaffelse - men det holder! :o)


  • #6   3. apr 2011 Har du et billede og nogle mål på det for så kan jeg se hvordan det passer i størrelsen bag i bilen.
    Vi får bilen hjem på torsdag så jeg kan ikke måle bagagerummet før vi får den hjem så jeg har ikke travlt med at få et bur, jeg behøver det ikke lige når vi får bilen så jeg bruger tiden på at finde de muligheder jeg har for det rette bur.
    Tror du det kan sendes hvis det er jeg kan bruge det for det er da meget billigt for et godt bur.


  • #8   3. apr 2011 Det er en Mitsubishi carisma 5 dørs.
    Jeg bor i Holstebro men vi skal jo ud og køre lidt ture når vi får bilen, så vi kan jo sagtens køre en tur til Randers


  • #10   3. apr 2011 Pyt med om det er nyt bare det passer til Baldur og han kan ligge godt og kan stå op og vende rundt hvis han vil det, og så at vi kan klappe det sammen når han ikke er med.
    Men hvis det passer til din Garri så passer det jo nok også til min Baldur.
    Jeg har ikke sat nogen bestemt pris af til bur for har bare tænkt på størrelse og at det skal passe til både bil og hund og skulle kunne klappes sammen


  • #12   3. apr 2011 Det er bare en aftale, jeg skriver til dig og så kan vi finde ud af en dag når vi har fået bilen og kan komme ud og køre en tur.

    Hilsen Bente


Kommentér på:
Hundebur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce