1.058 visninger
|
Oprettet:
Min husky som "ulv" {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver lige nødt til at dele det her link i husky-gruppen også.
Her i weekenden fik Aqui sin debut som fotomodel - han skulle spille "ulv" i et elverunivers, og jeg må indrømme, at jeg er dybt imponeret over resultatet. Billederne er lidt nede på siden:
http://www.underbjerg.com/2011/04/26/wielding-light/
Så må man gerne være lidt stolt, ikk´?
feb 2007
Følger: 83 Følgere: 78 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 548
må lige sige det er nogle kanon gode billeder med ham ..
aug 2007
Følger: 49 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 530 Svar: 12.882
feb 2007
Følger: 83 Følgere: 78 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 548
aug 2007
Følger: 49 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 530 Svar: 12.882
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.338
aug 2007
Følger: 49 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 530 Svar: 12.882
aug 2007
Følger: 49 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 530 Svar: 12.882
Han "kyssede" også en del med hende Mimi på billederne, og der blev også taget billeder, hvor hun sad og holdt om ham. Det har han det helt fint med
Min husky som "ulv"