{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolig
  • #1   8. maj 2011 hejsa
    jeg er født og opvokset i esbjerg spichel i gjesing eller hvordan man nu staver det hihi
    jeg kender desvære ikke lige nogen steder hvor man må have 2 hunde uuu nu er jeg ikke lige så godt til vej navne men hvor liggen den henne af den du nævner
    er det mølleparken eller ?

• #2   8. maj 2011 Man må have to hunde her hvor jeg bor..
    Vi lejer ved ungdomsbo og bor i Sønderris, nærmere Tvillingernes/tyrens kvarter..

• #3   8. maj 2011 Glemte lige; Området herude er fantastisk.. Masser af natur og gode stier og gå tur på.. Og en masse andre hunde at lege med.. smiley

• #4   9. maj 2011 michelle, der har jeg også søgt ude, det ser ud til at være et fint område, hvordan er boligerne inden i?

• #5   9. maj 2011 hejsa

havede en barndoms venninde hvis storsøster boede der en gang og så vidt jeg husker var lejligheden fin men det var de mensker der boede der ikke der var mange misbruger både stoffer og alkohold men om det stadigvæk er sådan ved jeg ikke det er som sagt en del år siden vil næsten gættet på det er 10 år siden

grøndlandsparken; sælhundevej syndtes jeg har nogen dejlige rækkehuse og lejligheder dejlige store og gode små haver :o)
    jeg bor selv på ulvevej og her er også bare skønt men her må man kun have 1 husdyr selv om jeg på et tidspungt vil se om jeg ikke kan få gennem ført at man må have to da jeg rigtig rigtig gerne vil have en hund en gang
    men alt hel og lykke med bolig jagten og sig endelig til hvis du vil have en med på hunde gå tur :o)

• #6   9. maj 2011 Jeg har selv boet hos ungdomsbo i Sønderris, et rækkehus med en dejlig stor have, jeg har også heldig med haven ;o). Det kommer helt an' på hvor i Sønderris man lejer hvordan det er, jeg boede i Tyrens Kvarter og det var et lille kvarter super lækkert men også pænt dyrt, men det vær'.
    Nu har vi købt hus i Hjerting og her er bare mega lækkert og bo mht til hund 7 min til strand og mange marker og stier og gå ture på.
    Her er også boligforeninger, men laaaang ventetid.
    Håber du snart finder noget og bo i.

• #7   9. maj 2011 Jeg bor i Tvillingernes kvarter, og det er simpelthen alletiders kvarter.. smiley Jeg elsker at bo herude, men er desværre snart nødtsaget til at flytte.. Ellers boede jeg her de næste mange år.. Jeg synes ikke her her nogen misbrugere eller andre der skiller sig.. Folk passer bare sig selv og hygger sig..
    Boligerne er rigtig fine inden i..

Kommentér på:
bolig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce