1.357 visninger
|
Oprettet:
23. feb 2005 Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
bolig {{forumTopicSubject}}
søger bolig i esbjerg, hvor man må have 2 Hunde!
har meldt mig ind i alle bolig foreninger,
nogle der kender til spangsbjergmølle vej, der ligger en del lejligheder, hvordan er området? ellers nogle der kender steder i esbjerg med 2 hunde tilladt?
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.174
jeg er født og opvokset i esbjerg spichel i gjesing eller hvordan man nu staver det hihi
jeg kender desvære ikke lige nogen steder hvor man må have 2 hunde uuu nu er jeg ikke lige så godt til vej navne men hvor liggen den henne af den du nævner
er det mølleparken eller ?
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 94
Vi lejer ved ungdomsbo og bor i Sønderris, nærmere Tvillingernes/tyrens kvarter..
dec 2009
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.174
havede en barndoms venninde hvis storsøster boede der en gang og så vidt jeg husker var lejligheden fin men det var de mensker der boede der ikke der var mange misbruger både stoffer og alkohold men om det stadigvæk er sådan ved jeg ikke det er som sagt en del år siden vil næsten gættet på det er 10 år siden
grøndlandsparken; sælhundevej syndtes jeg har nogen dejlige rækkehuse og lejligheder dejlige store og gode små haver :o)
jeg bor selv på ulvevej og her er også bare skønt men her må man kun have 1 husdyr selv om jeg på et tidspungt vil se om jeg ikke kan få gennem ført at man må have to da jeg rigtig rigtig gerne vil have en hund en gang
men alt hel og lykke med bolig jagten og sig endelig til hvis du vil have en med på hunde gå tur :o)
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 323
Nu har vi købt hus i Hjerting og her er bare mega lækkert og bo mht til hund 7 min til strand og mange marker og stier og gå ture på.
Her er også boligforeninger, men laaaang ventetid.
Håber du snart finder noget og bo i.
dec 2009
Boligerne er rigtig fine inden i..
bolig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside