{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolig
  • #2   8. maj 2011 så er grønlands parken vist hellere ikk mig, gerne et sted man føler sig tryg:)

• #4   8. maj 2011 Spangsbjergmøllevej er et godt område der behøves du ikke at være utryg ved at flytte til. Du skal holde dig fra stengårdsvej og lundene og krattene i kvaglund desværre området er ellers vildt fedt med hund, men det er ghetto

• #5   8. maj 2011 Ja Stengårdsvej er ghetto, der ville jeg heller ikke selv bo! Bor på uglvigvej, en sten-kast derfra, men det er så hyggeligt smiley man må bare ikke have hunde smiley

• #6   8. maj 2011 Hvad er der galt i at bo i en ghetto? smiley

• #7   8. maj 2011 Det er der egentlig ikke noget galt i, det er bare mig som er en bangebuks smiley hehe.. Der var engang noget med at der var meget ballade på fx stengårdsvej, ting blev stjålet osv osv, men ved faktisk ikke lige hvordan det står til nu smiley

• #8   8. maj 2011 Jeg har boet i Sønderris i mange år og der må man også have 2 hunde.
    Sp.møllevej er et udemærket område så vidt jeg ved.

• #9   8. maj 2011 Der er ikke noget galt i at bo i en ghetto har selv boet i begge områder og var glad for det, men der var jeg også sammen med en araber så de passede alle på mig. Boede jeg der nu ville jeg ikke være tryg når det blev mørkt sidder som familierådgiver og kender området ret godt. En del af de familier der bor der er heller ikke selv trygge

• #10   8. maj 2011 Der er ikke noget galt i at bo i en ghetto har selv boet i begge områder og var glad for det, men der var jeg også sammen med en araber så de passede alle på mig. Boede jeg der nu ville jeg ikke være tryg når det blev mørkt sidder som familierådgiver og kender området ret godt. En del af de familier der bor der er heller ikke selv trygge

• #11   8. maj 2011 jeg vil så lige siger at jeg har boedet i grøndlandsparken da jeg var lille og det vare et dejlig sted har haft to venninder der har boedet der den ene gør stadigvæk og de er glade få det

men ja stengårdsvej og kvaglund på den ene side skal du holde dig fra hvis du ikke er til alt for meget larm og ballade
    mølleparken eller hvad pokker det nu hedder der hvor mølle kroen ligger har været et stede få mange misbruger men om det stadigvæk er det ved jeg ikke
    og så de lejligheder der ligger ved svømmestadion danmak er også et rigtig dårligt sted har kendt flere der har boedet der men hurtig flyttet igen af forskelige årsager

• #13   8. maj 2011 jeg bor i en getto eller det er ved at blive i århus jeg er ikke bange for at bo ,,går også ud om aftenen tror det er som man selv gør det til ,,ville da heller ikke være ked af at bo i gellerup syntes bare det var deprimerende at se på da jeg flyttede herop

Kommentér på:
Bolig

Annonce