{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Kendet i det? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Godt nok er jeg kun 15 år, men skal starte til jagttegn her til efteråret!

Jeg har altid været ''opdraget'' med jagt. Da min far er jæger og vi har vores egen skov, så jeg har altid været med fra helt lille af. Min far er fra den ældre genration.

Men kender i det, nå en af jeres bekendte, siger lige pludselig at de vil ha' jagt tegn, og hvor man bare tænker "Wow det havde jeg aldrig troet" eller fordi de endelig ikke ved hvad jagten går ud på, at de i stedet for kunne tilfredsstilles på en skydebane og skyde ler duer.

I dag fik jeg af vide af en af mine klasse kammerater at hans far lige havde fået jagt tegnet, og han selv skulle havde engang her snart.

Til engelsk timen spørg vi så hinanden lidt om hvad vi skal i denne bededags ferie. Så siger han, helt stolt, at han skal med sin far ude og skyde ænder eller kaniner!

Altså jeg havde virkelig bare lyst til at sige til ham, at han lige skal lære jagtloven angående jagttider først.

Håber han bliver klogere.

Det blev nok lidt langt. Forsat god dag

- Kirsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kendet i det?
  • #1   19. maj 2011 Ja der er rigtig mange meninger!

Men ham her kan man bare ikke være glad og dele interessen. Da det lyder som om han bare i stedet kunne skyde lerduer. Altså han forstår det ikke helt, det med jagt. Han tror bare.

Rigtig mange synes det er synd og alt sådan noget, men så må man forklare om hvorfor man gør, men nogen, nej de er skam svære hehe smiley

Ja jeg mumlede skam også for mig selv at det kun var bukke jagten og hvad det var for noget sludder han sagde. Men som sagt håber han bliver bedre smiley

Men jeg elsker at komme med på jagt, fordi det er så hyggeligt med alle dem som kommer. får en hyggelig snak, spænding for at høre et skud måske, mens man går rundt. og nyde naturen smiley

MEn ja, jeg har min bror, og en fællesven og min far til at dele glæden med smiley

Held og lykke med dit ::D

• #2   19. maj 2011 jeg har også jagttegn, men jeg skulle bruge det, fordi jeg ville have en schweishund. Den fik jeg aldrig, da der ikke er brug for flere her i København. Men jeg trænede min hund til det.
    Og jeg kan godt forstå du forarges over sådan en udtalelse, for lige nu skal ænderne jo til at yngle. og du har ret i, at en skydebane kunne være lige så god, hvis det kun handler om at skyde.
    Og vildtet er jo fredet lige nu på nær råbukkene
    Og held og lykke til jeg begge med jeres kommende jagttegn

• #3   19. maj 2011 Tak Maj -britt! og ja nemlig tak fordi du forstår mig!

Kommentér på:
Kendet i det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce