{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

fantastisk opdrætter {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er bare lidt nysgerrig i at høre hvilken forhold i har til jeres opdrætter?
Mit forhold til min er fantastisk, hun er enestående. Jeg kendet hende ikke i forvejen, men siden jeg mødte hende første gang har hun bare haft en kæmpe plads i mit hjerte. Hun kalder mig for hendes 3 datter, det varmer. Vi snakker tit i telefon sammen, og det er ikke 5 min, men hele og halve timer. Synes det er så utroligt at man kan få et forholdt til en person på den måde. Og så er hun bare så god mod sine hunde og katte, det er så dejligt det hele

Sov godt alle sammen

Bolette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fantastisk opdrætter
  • #1   22. jan 2005 Vi kom i kontakt med Armanis opdrættere en uge inden han overhovedet blev født, og da jeg snakkede med André(Armanis opdrætter) første gang sagde jeg til min kæreste da jeg havde lagt på at DER skulle vi have hund fra for de virkede bare som RIGTIG dejlige mennesker og som om de virkelig gik op i at hundene fik det godt med liv og sjæl.
    Og vi var bare på bølgelængde fra første gang vi snakkede, og stadig når vi snakker er det aldrig under en halv time.
    Så hvis nogen af jer på et tidspunkt skal have en Amstaff kan jeg varmt anbefale jer at kigge på denne hjemmeside: www.muscle-dogs.dk
    De har også fire hunde herinde.
    Basse(Am-bull)
    Tulle(Amstaff)
    Beauty(Armanis mor)(Amstaff)
    Daisy(cavalier king charles)

• #2   22. jan 2005 Hey ...

Vi har ikke kontakt til nogle af de steder vi har købt hunde desværre .. Mange gør det kun for pengene's skyld tror jeg ... Men jeg selv følger op på mine hvalpe købere da jeg synes det er rart at vide hvordan de har det ...

Knus Inge

• #3   22. jan 2005 Min opdrætter af de 2 yngste flattere taler eller skriver dagligt jeg sammen med, udstiller sammen både i ind og udland og kommer i det hele taget rigtig godt ud af det med hinanden. Der er fuld opbakning fra hendes side. Hun hjælper med at udstille mine, jeg hjælper med at udstille hendes. Et godt samarbejde!

Opdrætteren af den ældste er som en ekstra Mor for mig. Vi haogså lejet et hus af dem som vi flytter ned i om 1 mdr.

Opdrætteren af min Golden ved jeg ikke hvem er.

• #4   22. jan 2005 Hey - jeg har indtil for nylig også haft et rigtig godt forhold til vores opdrætter, specielt fordi nelly er vores første hund og hun sådan rigtig har taget hånd om os inde i hundeverdenen, taget os med på udstillinger, jagt og alle mulige sjove ting som vi nok ik selv havde opsøgt hvis hun ikke havde spurgt os, men nu har Nelly udviklet allergi og efter at have snakket med et par andre ejere af hunde fra samme opdrætter, har jeg fundet ud af at hun før har lavet allergi hunde men avler videre på de samme hunde - to af nelly søskende er allerede blevet aflivet fordi de var så syge af allergi! Men nellys er ik så slemt, men slemt nok til at vi aldrig kan få hvalpe som vi gerne ville! Så jeg er godt nok ik ret glad for den opdrætter mere!

• #5   23. jan 2005 NIKOLA: Trist oplevelse du der har fået!
    Synd for din hund og dig!

Kommentér på:
fantastisk opdrætter

Annonce