{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Verdens bedste opdrætter {{forumTopicSubject}}

Må uden tvivl være min Biancas "far og mor".

For det første tager de det som en selvfølge at deres hvalpe, også når de bliver store, skal passes hos dem, når "forældrene" er på ferie. Så vi har lige afleveret Bianca her til aften, fordi vi tager på skiferie i Østrig.

De har selv Biancas mor, søster og en gårdhunde tæve mere samt 1 eller 2 Schäfere. Så det er ikke fordi de ikke har noget selv at se til.

En af mine store bekymringer var om Bianca gik i løbetid imens vi er væk. Hanhunden er fundet i Sverige og aftale er lavet. Der er kun en lille sandsynlighed for det, men alligevel, tanken er der om det kan ske.

Jamen, det er da ikke noget at bekymre sig over - for de tilbød straks at køre med hende hvis det blev aktuelt. De fortalte at det var ikke første gang de havde måttet køre med en hund der ikke var deres.

Selvfølgelig håber jeg ikke hun kommer i løb, men sikke en lettelse og sikke herligt at have en opdrætter der har tid, lyst og overskud til at klare det hvis "uheldet" skulle være ude.

Fortræffelige mennesker skal man lede noget efter, og hvor er jeg så taknemmelig over at jeg kender dem, og har købt Bianca netop hos dem.

Har I oplevet noget lignende fantastisk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens bedste opdrætter
Kommentér på:
Verdens bedste opdrætter

Annonce