{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Min historie {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg længe gået og ville have en såkaldt fitness ring. En af mine kollegaer sagde så i weekenden at netto havde dem fra torsdag. Vi kender jo alle netto så jeg har været dernede hver dag siden mandag. Tirsdag aften var de at finde på hylden, men ohhh neej! Jeg havde ikke penge med til den!!!! Onsdag efter arbejder styrer jeg direkte mod netto, jeg hiver en kurv til mig og styrer direkte mod hylden. Der står en dame og kigger på dem - DER ER NU KUN 1 TILBAGE- jeg nærmest smider mig på gulvet( var self på den nederste hylde) og griber efter æsken!!! JEG FIK DEN:o) Damen gloede på mig som om jeg var idiot:o)

Jeg kommer hjem og får pakket denne skønhed ud:o) Jeg begynder at svinge hofterne og det er faktisk langt nemmere end jeg husker fra barn af:o) Det er jo en sjov form for motion:o) Ihh jeg fryder mig:o) Egenlig en form for sjov motion:o) Jeg svinger lidt rundt med hulahop ringen og går så ud for at lave mad. Efter maden tager jeg en tur til, det er jo NEMT det her:o)

Da jeg vågner imorges er jeg lidt øm og har et bette mærke i den ene side, århh pyt, det skal gøre ondt for at gøre godt:o)

Ude på arbejde kan jeg godt mærke at jeg er lidt mere øm end forventet. Jeg hiver lige blusen til side og ser til min skræk et blåt, rødt mærke i venstre side!! AV!!
Nå, men jeg kommer hjem og tænker at jeg hellere må gøre det igen! Denne gang er det som om at 10 vilde krigere tramper og hopper på mig! Det føles som 1000 knivstik i siden. Jeg holder mig for munden mens jeg TVINGER mig selv til at svinge videre...

Nu har jeg fundet et fælles ord for disse ringe:
HELVEDES RINGEN!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min historie
Kommentér på:
Min historie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce