{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Hvilken børste bruger i? {{forumTopicSubject}}

Min lille dreng er ikke så glad for at blive børstet. Jeg tænker at det måske har noget med børsten at gøre. Jeg har sådan en bred børste med tynde metal tænder.
Jeg har ellers børstet ham lige siden vi fik ham men han er bare ikk så glad for det.

Hvor tit børster i jeres vovser? Der er mange meninger omkring det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken børste bruger i?
  • #1   9. jun 2011 Jeg børster ca. en gang om ugen- men lige for tiden er det oftere, da han fælder som bare pokker. Det hjælper dog at bade ham, så den døde underuld bliver frigjort

Jeg bruger en børste fra KW, som er en kopi af de dyre Mason Pearson, hvor det er svinehårsbørste med nylonpigge i. Det er den på linket, men man kan ikke rigtig se, hvad det er det går ud på. smiley
    (link fjernet)

Jeg har haft mange børster, men den her er ultimativt den bedste, jeg har prøvet. Ud over den har jeg en dobbeltsidet stålkam, som er rigtig god til filt.

• #2   9. jun 2011 Hvor tit bader du ham?
    Jeg fik at vide at det er no-go at bade dem hvilket jeg finder lidt underligt. Min gamle poms kom i bad ca 3-4 gange om året.

Børsten ser lækket ud så den bestiller jeg bare og håber at han bliver lidt mere glad for den end den vi har nu.

Mange tak for hjælpen smiley

• #3   9. jun 2011 Bader ham når han trænger/ har rullet sig i noget klamt. Og når han fælder. De lugter jo ikke sådan af hund, så det er ikke nødvendigt så tit

• #5   10. jun 2011 jeg bruger en karte og en mason pearson børste..

• #6   10. jun 2011 Ja jeg må prøve mig frem og se hvad han bliver glad for.
    Han skal jo børstes så han har bare at kunne lide det.
    Min gamle poms va såååå glad for at blive børstet. Vi gjorde det lidt hver aften. Det var en hygge ting. Han kom altid løbende med hans børste i munden smiley

• #7   13. jun 2011 Min Cody var bestemt heller ikke glad for at blive børstes de første mange gange men nu nyder han det bare. smiley Selvfølgelig skal børsten være behagelig for ham, men tror det handler lidt mere om at han skal vænne sig til at der er noget der river lidt smiley en almindelig kam virker rigtig godt til underuld synes jeg. så har jeg 3 andre slaks. Mine bliver børstet en gang om ugen og kommer i bad efter behov smiley

Kommentér på:
Hvilken børste bruger i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce