{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken børste?
  • #1   19. feb 2013 der er mange forskellige meninger, men jeg bruger en lille karte og har altid gjort det, har haft pomeranian siden 1989 og altid fået at vide mine hunde var velplejede.....

profilbillede
  • #2   19. feb 2013 Har en nabo hun bruger en karte og deres poms er altid så fin i pelsen:)

• #3   19. feb 2013 jeg bruger en karte børste og en med blandet nylon og svine børster :-). syntes nu kartebørsten er bedst og giver fint resultat smiley

• #4   20. feb 2013 Jeg bruger først en karte, så en meget fin kam, med forskellige længde takker til underulden, og en blød børste og en til at børste den igennem med efterfølgende.
    Bruger filler saks, samt almindelig frissør saks til klipning.
    Når de har det varmt om sommeren, tynder jeg underulden med min furminator. hvis du vil gøre dette, et det vigtigt at gøre det når din poms er helt våd i bad, og helt smurt ind i hunde balsam.
    Jeg gør det kun om sommeren, for hundendes skyld. Det er ikke noget jeg ellers anbefaler at gøre, da det kan skade dæk hårende. smiley

profilbillede
  • #5   20. feb 2013 Hehe, det ses tydeligt, at det IKKE passer hende, det der! smiley

• #6   20. feb 2013 hvis du planlægger udstilling ville jeg IKKE bruge furminator, du risikere at pelsen bliver ødelagt og ikke kommer igen.....men sakse og karte og muligvis kate winters schampoo to dage før udstilling....srnd endelig en pb hvis du trænger til udstillingsråd. Ane

Kommentér på:
Hvilken børste?

Annonce