{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Søger lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

For lidt over et år siden måtte vi desværre med meget kort mellemrum sende vores to skønne geser Cookie og August til hunde himmel.

Nu føler vi os parate til at få et nyt medlem, og der har ikke været tvivl i vores hjerte, vi skal have en pekingeser igen.

Er der nogle af jer der kender nogle gode opdrætter?
Enten med hvalpe nu eller snart.

Ellers evt nogle der har en "brugt" som ikke kan være hos sin familie mere?

Kh Tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger lidt hjælp
  • #2   26. jun 2011 Jamen med hensyn til opdrætter ønsker jeg helst at det er nogle som "gør sig i det" og ikke bare et enkelt lille stue opdræt, hvis det giver mening.

    Jeg har læst så meget om folk der kommer hjem med en hvalp som bliver så syg, bla pga man har valgt et forkert sted at købe fra pga man vil spare penge.

    Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke kender forskellen mellem de forskellige skambøger, men jeg ser det som en ekstra sikkerhed at man kan se tilbage, uden sygdomme og alt det skidt smiley

    Hvalpen kommer til at bo i lejlighed på 1 sal i kbh, men 20 meter til kæmpe grønt område, 2 min gang fra en hundelegeplads og ikke særlig langt væk fra søndermarken.

    Vi har en lille søn på to år, som elsker hunde, men som vi har gjort meget ud af at lære hvad rigtigt og forkert er med en hund!

    Så mine krav er ikke så store syntes jeg, men syntes det er vigtigt at vide at vi har barn.


  • #3   26. jun 2011 Og med lille stue opdræt mener jeg at det er 1 gangs ejer, men 1 gangs hvalpen uden papir.
    Jeg vil være sikker på hvor den kommer fra smiley


  • #4   26. jun 2011 hvis det var mig der skulle have en geser idag ville jeg kontakte kennel kici

    http://www.kisci.dk/

    marie petersen som står bag kennelsen har opdrættet gesere i mange år. kende hende og hendes hunde personligt og hun har nogle skønne hunde..

    hun har været seriøs opdrætter af racen i mange år og er bla formand for kss som er specielklub for selskabsracerne under dansk kennel klub..

    prøv af kontakte hende - har hun ikke selv hvalpe så kan hun helt sikker hjælpe dig med at finde en dejlig ny geser..


Kommentér på:
Søger lidt hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce